Senaste aktiviteten
-
HDå har du uppenbarligen inte hört mycket!
-
Var en intressant utdelningsplan idag när jag loggade in på ATG för att spela.. -
HHasse2188 gillade lbgus inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.I en ideal värld skulle du ha rätt, men tänk också på att det krävs en ideal värld för att få kommunismen att fungera. Så det du säger...
-
HDu har exakt noll kunskap om att just den stigen passar markägaren för skötsel av han skog.
-
HHasse2188 gillade Dilatos inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Så länge verkets tolkning inte utmanas så är det gällande regelverk.
-
HHasse2188 gillade elmonts inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Och det var bland det dummaste jag hört. Planterar man igen behöver man inte färdas med fordon på marken innan man gör sin första...
-
II.Joby svarade i tråden Tävling: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. En varm fin sommarkväll när man inte vill gå in. Perfekt att laga mat ute på grillen medan man har koll på barnen som leker...
-
HHasse2188 gillade fribyggs inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det är/ har varit vanligt. Men som ägare till marken kan man ju givetvis plantera en yta eller helt enkelt lita på den naturliga...
-
BHej! Min första post här, ursäkt om problemet har ställts 100 gånger tidigare, men: Jag har bott i min lägenhet i ett par år nu och...
-
MTech svarade i tråden Projekt taklyft!.Ställning uppe. Imorgon knyter vi förhoppningsvis ihop stommen till den bakre farstukvisten. -
MTech svarade i tråden Projekt taklyft!. -
PPysslarn svarade i tråden Hur ska jag planera detta bygge?.Okej, saxat ur ”Dagens Västervik”: Förra året användes åtta procent återvunnet trämaterial av allt trämaterial Ikea Industry använder i...
-
AAgge571 gillade Bananskalares inlägg i tråden Kan grannen sätta laddbox på radhusväggen vid mitt sovrumsfönster?.Om vi nu hade vänt på frågeställningen. Där ts mamma behövde göra iordning en parkeringsplats utanför sin dörr för att hon som 90år...
-
VAtt rymma befintliga hål i sten har jag upplevt som problematiskt. Tycker det har en stor tendens att nypa kraftigt... Givetvis...
-
BBosemannen svarade i tråden Har kompressorn gett sig i frysen?.Hur gick det? Blev den lagad eller en ny?
-
AA-Man_08 skapade tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris. i forumet Verktyg & Maskiner.Jag behöver en chuck, men priset för en Hilti original 700+kr tycker jag är lite väl mycket. Är en eftermarknadschuck från china någon...
-
AAgge571 gillade Elsparvs inlägg i tråden Kan grannen sätta laddbox på radhusväggen vid mitt sovrumsfönster?.Varit inblandad i ett liknande situation där vi monterade laddare för en förening i en stor stad. Någon klagade till staden och det va...
-
GK100 gillade 944_Drivers inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Som det påpekas här nu på slutet så är o-ringen helt avgörande. Sedan måste slangen vara hyggligt fri från repor där den går in i... -
DFick igår min altan gjuten. Betongbilen vart först 2 timmar sen. Gubbarna inte stämpat ordentligt så ramen rört sig. Altanen blev 5cm...
-
9944_Driver svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Som det påpekas här nu på slutet så är o-ringen helt avgörande. Sedan måste slangen vara hyggligt fri från repor där den går in i...
-
LFlytta gula tråden på natten 50cm mot deras sida.
-
PAsbest form av Eternit är bra, att byta ett evigt mtrl bara för bytandets skull tänker jag att man ska undvika. Om man däremot måste...
-
PPropagerar du även då att allt gammalt är bra?! PCB? Asbests? Det jag påstår är att när golvet är "öppet" så varför då inte dra om...
-
jarlh svarade i tråden Humorhörnan ...."Efter visitation och förhör upprättades en anmälan om sexuellt ofredande, ringa narkotikabrott och stöld av kajaken."...