Senaste aktiviteten
-
Alfredo svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag tror de är mer intresserade av avkastningen på investerat kapital. Hur kopplingen mellan den och vinst per bil är kan nog se lite... -
TTrevlig en varm dag som denna.
-
FKan du inte köpa ikeastommar och såga bort ryggen til rätt djup, och sätta tillbaka masoniten på baksidan
-
Fotografen svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Tänker köra samma imôrrn, typ... -
PPysslarn svarade i tråden Hur ska jag planera detta bygge?.Ikea producerar så ohyggligt mycket så att de skulle förlita sig på sekunda träråvaror är osannolikt. Förmodligen är deras...
-
13th Marine svarade i tråden Den stora öltråden!.Trevlig en varm dag som denna. -
Hhempularen gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det var ganska uppenbart att vi skulle bli förnedrade av en övermäktig motståndare.
-
Sskogaliten svarade i tråden Risker med detta hus?.Om det är en gård, i betydelsen att läget, och tillgång till betesmark, åker och evt skog är centralt i köpet, så är egentligen frågan...
-
BInget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel.
-
MDet är väl inget problem i dag? Har du fastpris på altanen eller betalar du efter antalet timmar som gått åt?
-
Dalbotant svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Inget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel. -
PPligg85 svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Låter helt sjukt. Räknar vi på underkant i inkomster netto och bara räknar på det säkra. Utdelning eller avkastning ej medräknat, så...
-
raveper svarade i tråden Vad dricker du idag?.God. Här gäller varannan vatten. -
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Beräkningar. Är det på allvar att du tänker att man tror fram AI-satelliter.
-
Noramasen svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHHH! För fhucking infantiltv4. Försöker skaffa tillgång för att kolla på Sverige Nederländerna. För att öppna konto så ska man... -
HHarmagedon svarade i tråden Häckoxbär hård beskäring.Det är enklast att få den snygg om du låter den börja om men den klarar såklart att du tar det i omgångar. Du kan göra det som en...
-
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Att ta emot kan den inte undvika. Men den är varmare så den avger mer än tar upp. Dvs kyler. Nja det är väl mer grundläggande fysik...
-
PFlyttade ut fästpunkterna, så fläkten går att sätta dit...
-
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Hm, ja det var väl just det jag gjorde. I Sverige är det väl mer fackföreningarna som är att betrakta som maffia. Tja, det offentliga...
-
UUlf Aronsson svarade i tråden Sanitetproblem.Precis så lyckades jag komma åt, dock fanns det ett knapphåls stort hål i packningen ,som jag satte en knappnål i som jag hade knipsatt...
-
PEn köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...