Har kommit fram att det rinner vatten i toan även när flottör nått sin högsta punkt för att stänga vattnet.
Går det att byta ngn packning eller rengöra flottörhuset?
 
  • 17819607111808334973325614216230.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 17819607765205877317533143183930.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
om det är intagningsventilen som inte stänger ordentligt ,kan det vara något liknande som i denna filmen

 
Precis så lyckades jag komma åt,
dock fanns det ett knapphåls stort
hål i packningen ,som jag satte en knappnål i som jag hade knipsatt av till ngn mm.
Monterat nu så vi får se hue länge det håller.
Tack för filmen/ Uffe
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.