Har kommit fram att det rinner vatten i toan även när flottör nått sin högsta punkt för att stänga vattnet.
Går det att byta ngn packning eller rengöra flottörhuset?
Precis så lyckades jag komma åt,
dock fanns det ett knapphåls stort
hål i packningen ,som jag satte en knappnål i som jag hade knipsatt av till ngn mm.
Monterat nu så vi får se hue länge det håller.
Tack för filmen/ Uffe
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.