Senaste aktiviteten
-
RDå var det inte så mycket att tänka på än att fortsätta bila. Det var svårt och krävande och röret som gick till högersida gick i taket...
-
Bbjoesk svarade i tråden CTEK Njord.Bilfogar hur det ser ut för mig i appen efter att ha bytt från laddare till nanogrid uppe i vänstra hörnet. Var det detta du funderade...
-
EEdlunn svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Herdins är helt klart sämre, måste underhållas oftare och ger inte samma vattenavvisande yta.
-
Nnevinator svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Julamaskinen har ingen slirkoppling. Lutar man för mycket en bit ner i hålet blir det blåmärken. Dock håller den länge och klarar...
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Bolaget man betalar biljetten till är detsamma, men markägarna var olika. Jag kommer nog bara att betala och släppa det här, det är inte...
-
Appendix gillade Utsliten och utdömds inlägg i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Kanske skulle ta och stämma kommunen här hemma. Vi har kommunalt VA-rakt över vår fastighet utan servitut. Har grannens... -
SpikOchSkruv svarade i tråden Sprickor i Mexitegel efter ändringar i bärande konstruktion.Finn ingen bygganmälan. Kan säkert ha varit så ganska länge. -
Pptk svarade i tråden Utbyggnad pumphus.Jag funderar också på vilken dimension jag ska ha på takstolarna. Förstår att de flesta pulpettak körs med 45x220 men det blir lite...
-
LLutte svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Går att nyttja på ett ganska bra sätt, tänker att man kan då installera en större anläggning på markstativ på sin fritidshusfastighet...
-
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Det betyder att min pump går ”som om det vore förbrukning då ”med andra ord. För i mitt fall var det en ren underhållskörning. Men som...
-
AAl Berg svarade i tråden Olja golv utan slipa.Tack alla för svaren! @Unikt namn Här är några fler bilder på de värsta spots. Tyvärr går det inte att demontera tröskeln.
-
Som vanligt har man missat det väsentligaste - vad innebär ommålningen i arbete? Underhåll och bättring är ju ngt som i stort sett alla... -
LTvättmaskiner och diskmaskiner har elstyrda ventiler, så kolla skrotade maskiner. Protte
-
VVante svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Är plattan armerad?