Senaste aktiviteten
-
FKan en flaggstång vara för hög? Däremot tycker jag att det verkar bli vanligt med flaggstångar som är så låga att man på lite avstånd...
-
FJag gissar att där är ett hål i toppen som linan ska igenom... Då ser du till att sätta en tunn pinne på en drönare. På pinnen en vikt...
-
Edet löjliga är ju att Mäklarsamfundet aldrig stänger av en mäklare
-
FJag lever efter devisen: Det har jag aldrig gjort förut, det är jag säkert jättebra på! Och ofta är man inte helt dålig på det heller...
-
EMäklarsamfundet invänder alltså inte mot att informationen är fel utan att den är för tillgänglig. Det säger väl allt ..🤔
-
FDet är väl inget problem i dag? Har du fastpris på altanen eller betalar du efter antalet timmar som gått åt?
-
FHåll inne betalningen tills altanen är som avtalad.
-
Ddibb svarade i tråden Varför byggs det så långsamt i Sverige?.Du svarar på en över 6 år gammal tråd!
-
Ffribygg svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Det är väl inget problem i dag? Har du fastpris på altanen eller betalar du efter antalet timmar som gått åt?
-
Ffribygg svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Håll inne betalningen tills altanen är som avtalad.
-
FNej och ja. 😁 Jag började som rörläggarlärling 1976 och då var äggskalsrören redan utfasade sedan flera år.
-
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Runt-70, kanske pluss minus 3 år?
-
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Nej och ja. 😁 Jag började som rörläggarlärling 1976 och då var äggskalsrören redan utfasade sedan flera år. -
GGoGetLost svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Missade bilden på passdelen, ja den är inte så fin ut. 16A diazed passar dock. Sen ska det väl nämnas att byta passdel är ett...
-
HHaagbard svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.För ett par år sedan ämnade jag köpa den årliga Bilkatalogen (typ 10-12 mm tjock) direkt från förlaget, ser att priset är 14 kr inkl...
-
JPTS svarade i tråden Golvläggaren flisar klinker.Ser för jävligt ut . Jag skulle avbrutit jobbet när man ser redan dom första plattorna, varför låta dom slutföra jobbet?? Bättre å... -
CHur väl skyddar typ 2 åskskydd egentligen? För två år sedan slog åskan ner i närheten och förstörde induktionshällen. Det är många i...
-
UUffe6 svarade i tråden Nibe S1256 hetgas temperatur.Jag får inga larm. Men har en S1256 och hetgasen är väldigt varm i den oxå. 107 grader toppar den ur på. Gp1 (VB pumpen) är ju dynamisk...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Den gamla ser inte speciellt blank ut i botten så en ny minskar risken för varmgång högst avsevärt. Dessutom hade hon 15 A och det är...
-
Demmpa svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Anledningen är den som @GK100 skriver i inlägg 6. -
GGoGetLost svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Varför? Vad ska hon byta passdel för?
-
HHaagbard svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Många sitter nog och betalar otroligt mycket för mycket i ränta. En bekant ringde och klagade i vintras och sade sig varit kund i hela...