Senaste aktiviteten
-
DBorde väl vara bättre att umdersöka varför den mäter fel och åtgärda det. Den är knappast kotrekt när den är avsedd föt anslutning 230 V...
-
Ggujo0007 svarade i tråden Fuktspärr i badrum med lertegelväggar?.Åt ena hållet kaklade jag hela vägen upp till tak, mot andra brösthöjd efter ca 1 meter.. Lertegel rakt igenom. Trappa ovanför.
-
DDublin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Nu var du ju för snabb, så här kan man göra med stubben om man är lite flink med motorsågen...
-
Ggujo0007 svarade i tråden Fuktspärr i badrum med lertegelväggar?.Ja lertegel rakt igenom
-
PProdigys svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Då gör en dränering ännu mindre nytta, är ytan packad rinner vattnet bara ovanpå. Har den ordentlig bombering? Annars kan man göra små...
-
Andreas_kalmar svarade i tråden Golvläggaren flisar klinker.Flisorna kommer inte synas när golvet är behandlat men ser inget vidare ut med fördelningen av stötfogar samt den bilden ovan är väl det... -
FFabian W skapade tråden Husqvarna åkgräsklippare TC114 konstigt ljud är detta normalt? i forumet Gräsmatta.Hej, Vi köpte nyligen en Husqvarna TC 114 och är egentligen nöjd med den, men det finns ett konstigt ljud som jag undrar om det är...
-
PPin svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Toastolen står på snedden åt fel håll om du kommer in från höger. Kanske byta plats på toa och handfat?
-
Pjosk75 svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Jag får faktiskt ta tillbaka det för med att jag odlar direkt ovanpå infiltrationen. För den kan vara i bortre delen av landet där inget... -
LHej! Har fastnat när min röris skulle installera en noro vattenburen handdukstork. Förutsättningarna är att jag har vatettes v6 blå...
-
LGAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
HHawkai svarade i tråden Erfarenhet VW Nya Passat e-hybrid 2024.Kommer ni åt motsvarande funktioner i appen? Jag kan t.ex inte aktivera laddning manuellt om bilen bilen är inställd på att "Ladda under...
-
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Tack för svar, kanske måste förtydliga att backen är en brant grusväg/nedfart. Den är nygjord och består av packad 0/18 eller 0/36.
-
TTummenMittIFoten gillade Cecilia Thibblins inlägg i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Nu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
JJobbo333 svarade i tråden Få bort motorolja från sten/asfalt!.Tack så mycket!
-
PProdigys svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Låter mer som att du skulle behöva stabilisera ytan med något, tex släntgräs eller makadam.
-
O svarade i tråden Måla/ta bort gammal färg på köksluckor.Det finns firmor som sprutmålar köksluckor. Det är en bra ide att kontakta några sådana. De vet vad som krävs av underarbetet och kan ge... -
Alfredo svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Men kanske lönnt? Och när ni trodde att nivån inte kunde sjunka lägre klev @Alfredo in i diskussionen och motbevisade er alla. -
Eelmont svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Spisplattor av fabrikatet Ego är väl det närmaste original man kan komma, dom har varit med i leken i "alla tider".
-
SHej. Håller på att bygga om i vårt gamla gästhus/bastu/tvättstuga. Nu ska det bli gästhus med badrum och litet kök och...
-
O svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Är de som nya efter 43 år lär de lätt klara 43 år till. Om man utgår från att de var som nya för 43 år sedan. -
Vvilla Adenhielm svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vi pratade med en trädgårdsmästare som sa att det går fint att odla ca 4 meter från bädden och en annan sak att man aldrig skall odla...