Senaste aktiviteten
-
Pjosk75 svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Om det är en infiltrationsbädd i marken så tvivlar jag på att den påverkar jorden ovanför, och det som odlas i den, på något sätt alls... -
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....What air defense doing? -
O svarade i tråden Parkettgolv - betong.Den fungerar som ång och fuktspärr. Så det är bara att lägga foam och parkett direkt på där det finns plastmatta. Vad står det i... -
JVi bygger till och om vårt hus och lägger vattenburen golvvärme i ca 40 av 120 kvm. I ett litet förråd i nya delen kommer fördelaren...
-
JJohanHagberg svarade i tråden Avluft på taket låter mycket.Nä bara isolering, fick det nyss omgjort och det var ett jäkla krångel att få till det så vet inte om jag vågar rota med det igen. Röret...
-
Eerix0n svarade i tråden Parkettgolv - betong.Nån av dom här kanske...
-
HInte bara i hyresrätter, du ser det även på slott och herresäten. Det är ingen genväg, slarv eller fusk utan tvärtom ett extra moment...
-
HMan plockar ju knappast bort lister! Iaf om vi pratar dörrfoder, fönsterfoder, golv och taklister. Har aldrig någonsin sett en målare...
-
HOm väggen är krokig och sockeln därmed får olika avstånd till väggen, blir det inte alltid så snyggt att täcka mellanrummet med bara en...
-
HBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
HOm du ser dig omkring inser du i så fall att de flesta som tapetserar är dårar. Detta är som redan sagts inget onormalt, utan det...
-
FFel på antennen, så det fick bli en ny har har för mig! Nu minns jag inte exakt men du kan trycka in någon kod och se hur den hittat...
-
F”Det skulle visa sig vara en korrekt analys. På måndagen kom hovrättens beslut: Den övre instansen slår fast att det relevanta är vilket...
-
Xxxargs svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Hur lyckas du övertyga kommunen om detta att den inte behöver slamsugas - hos mig är det 1 ggr per år oavsett lösning, fast med min last...
-
Ffusion svarade i tråden Vad ser ni på?.Har kollat på Danslärarens återkomst ikväll, inte första gången , men alltid lika bra 👍
-
KKanelbullen123 svarade i tråden Makita-klubben (för nördar).Strålande tackar! Det ska jag komma ihåg. Kan väl avslöja att bollar aldrig varit min paradgren. Det är nederländska makita som kör...
-
Ffribygg svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Isåfall föreslår jag att ni kikar på Alnarp Cleaneater istället, det är inte billigt eller arbetsfritt men du behöver inte slamsugning...
-
SLägger lite före och efter här med. När vi gjorde köket var vi tvungna att göra om den gamla tvättstugan och gästtoalett till ett större...
-
JJohanHagberg svarade i tråden Avluft på taket låter mycket.Jag har en Nibe S-735, den kanske har det? Är det resonans som går att få bort kanske? Låter dock även om kompressorn är av. Är själva...