Senaste aktiviteten
-
TTimmermannen77 svarade i tråden Hur ska jag planera detta bygge?.Kan du inte köpa ikeastommar och såga bort ryggen til rätt djup, och sätta tillbaka masoniten på baksidan
-
MMingvas svarade i tråden Reservdel Gångjärn dusch, någon som vet?.Skulle du vilja dela 3D-modellen till denna? 🙏 Min gick precis sönder...
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaaahhh (för de som kör söderut på E22) Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad... -
SDet är ju rent fruktansvärt! Var det han som kladdade på termostaten också? Är det så illa överallt?
-
Bb8q svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.De har väl så låga bostadspriser i Malå att man knappt behöver ta bolån utan kan köpa huset kontant. För det var ju bara bolånekostnader...
-
SJag tänker på den bank som jag har "bankfunktionen" hos. Bolånet har vi hos en bank som jag upplever gav god service och att jag...
-
PProdigys svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Rätt imponerande att komma ner till 3% i snitt även om man är två, är själv och har ett väldigt billigt boende men ligger ändå på nästan 8%.
-
DdaVinci svarade i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Ja, civ ing är en grundutbildning. Knappologin får man lära sig på jobbet sedan. På min tid hade vi krav på 17 veckor praktik. Men det...
-
FBor i en äldre lägenhet med orginalkök och vill fräscha upp luckorna då färgen lossnar väldigt lätt vid handtagen, färgen som sitter på...
-
Isakare svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! Inget fysisk jobb att utföra idag, skönt, då kan jag pyssla med annat hemma. Har nog pratat i telefonen i 6 timmar... -
Xxxargs svarade i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Vad är det för flytande klor som tillsätts normalt? Natriumhypoklorit ?? Annars hade man misstänkt 'cya'-förgiftning om det kloras med...
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Prk koppling- är det kopplingen jag tagit närbild på? Kanske ska jag då satsa på att få det helt lufttätt där - eller byta vissa av delarna?
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Det är inte mer än 7 meter mellan vattennivån och pumpen- jag skulle gissa 3- max 5 meter möjliggen
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Hydropress har jag ingen vad jag vet
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Tack för tips! Sugledningen- om det är den till vänster med röda vredet satt hirisontellt?- så är den fylld upp till bredden flera...
-
LDet är normalt med olika tjocklek av flytslam i alla kamrar på en 3-kammarbrunn. Det är alltid en process med partiklar som blir...
-
mexitegel gillade hempularens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Tycker uppfiften låter konstig. Om man tänker sig att banker inte brukar acceptera att du lånar mer än 4,5 x årslönen (brutto). Och... -
kashieda svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tja.. ut, över havet nånstans? -
VIdag är folk lite mesiga. 🙂 R1 låg "mitt i" Stockholm.
-
FVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?