11 797 läst ·
23 svar
12k läst
23 svar
Reservdel Gångjärn dusch, någon som vet?
kanske för sent nu men hjälpte en kompis med samma problem. Skissade upp en ny och printade: https://www.thingiverse.com/thing:6940283C CarlNinov skrev:
Om du följer länken kommer du till ett ställe där du kan tanka ner filen gratis (har lagt upp den med public domain licens). Hitta sedan någon i din bekantskap med en 3d-skrivare så är det enkelt att få ut den. Lycka till!S supermangesthlm skrev:
Stort tack, du är en klippa! Jag väntade aldrig på att min nödlösning med epoxy skulle torka. En kompis skrev ut din ritning och nu sitter duschdörren på plats igen. Blir att måla den grå vid ett senare tillfälleS supermangesthlm skrev:
Det är bath delux. Bauhaus eget märke. Kontakta dem och fråga om reservdelar☺️G Gullanjr skrev:Hej,
Någon som kan identifiera detta gångjärn i plast och var jag kan köpa ett nytt, har gått sönder precis vid skruvarna. Vet ej var duschdörrarna är köpta då de redan fanns på plats när vi köpte.
Ena bilden visar hur dörren ser ut, uppifrån. Är en kula som ligger däri.
Tack på förhand![bild] [bild] [bild]
Hej, länk längre upp. Jag mejlade även bath deluxe efteråt och fick samma del skickad helt gratis.M Mingvas skrev:
Mejla: aftersales@bathdeluxe.com och info@bathdeluxe.com
Artikelnummer som skickades till mig enligt orderbekräftelsen:
1 x 8594175649451 Shower Enclosure Toscana hinge - NEW Bottom left/right (set)
1 x 8595677105902 Shower Enclosure Toscana Hinge - New to p pin 3,5mm - inclding top bracket, set for left and right door.
Tack för alla svar!T TM3P skrev:Hej, länk längre upp. Jag mejlade även bath deluxe efteråt och fick samma del skickad helt gratis.
Mejla: aftersales@bathdeluxe.com och info@bathdeluxe.com
Artikelnummer som skickades till mig enligt orderbekräftelsen:
1 x 8594175649451 Shower Enclosure Toscana hinge - NEW Bottom left/right (set)
1 x 8595677105902 Shower Enclosure Toscana Hinge - New to p pin 3,5mm - inclding top bracket, set for left and right door.
Jag har lagat den jag har men ska maila dom, tack för alla tips!
Klicka här för att svara