Senaste aktiviteten
-
kashieda gillade ajn82s inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Är väl bättre med en taggig buske av något slag då -
kashieda gillade Huddingebos inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Jag hade planterar en tujahäck precis framför grannens fräcka bygge. Att man ens gör något sådant utan minsta dialog med sin granne är... -
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.förstår varför kommuner i glesbygden försöker få nya invånare med tomter men vad jag inte förstår varför försöka med tomter ingen vill...
-
Sstaffant svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Ett konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
DBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Arvinge är man väl inte förrän det finns någon avliden att ärva? -
LLotten72 gillade Kadabras inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Politiker avlönas av våra surt betalade skattemedel. Vi sliter och de har en betald post av våra skattemedel. De ska följa...
-
PSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
kashieda förvånades av karlmbs inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Och du tycker det är rimligt att chansa på det sättet. Ska en god man göra likadant med allt annat, strunta i att anlita en elektriker... -
ANäring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag...
-
DennisCA svarade i tråden Allt om bilen.Nu har jag gjort färdig kretsen till AC systemet. Från brytaren i kupén till kopplingen i kompressorn. Diod monterad också för att... -
Upponer svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Både Eksjöhus säljaren och Entreprenören har konstaterat att det luktar jord på plats. Man känner med handen att det blåser och håller... -
IDet tycker jag låter som en bra idé. Har det varit en bra grannrelation så vet dom kanske om projekt som har gjorts, eller behövs. Har...
-
HHarmagedon svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Kul med kvitto på att gödslet gjorde sitt jobb.😂 Det påminner mig om att jag verkligen borde slänga på lite på min stackars grönmatta...
-
MSammanträffande! Var på Färöarna för första gången nu i helgen, vill dit igen, underbara öar! Jag å frun funderar seriöst på att köpa...
-
LLotten72 gillade Hybros inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Än större anledning till att sköta allt snyggt. Vilket tydligen inte alla begriper och då blir det därefter. Nu behöver det städas.
-
LLotten72 gillade Hybros inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Tydligen får politikern hitta annat jobb. Tycker man ska låta affären gå tillbaks. Speciellt nu när "marknadsföringen" om än ovanlig...
-
Iironhead gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Ja, det gjorde vi när vi köpte vårt hus. De kunde berätta att ägaren var omdömesgill, mycket arbetsam och intresserad av sitt hus...
-
LLotten72 gillade Pjosk75s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Kommunalrådet som köpte fastigheten avgår nu. https://www.sverigesradio.se/artikel/efter-husaffaren-aseles-kommunalrad-andreas-from-avgar
-
LLotten72 gillade Unikt namns inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Du ser inga problem med att polare beslutar om undantag för varandra?
-
SamiHus svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Du köpte inte den nya modellen med driv? Vet inte om det annars är exakt samma. Jag blev överraskad av att min både är bra mycket mer... -
LLotten72 gillade J00s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.1. Det har varken du eller de inblandade någon aning om. 2. Det undviker misstanke om korruption.
-
Pellegnillot71 svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Balsampoppel växer snabbt!