11 553 läst ·
63 svar
12k läst
63 svar
Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?
Okay. Lad os afslutte denne diskussion.S Sir Duke skrev:
Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk.
Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og skrift. Vi flyttede til Sverige i juli, efter at have boet på Færøerne i 8 år. Men før vi flyttede til Færøerne, boede vi i Sverige i 6 år, så vi har boet her før, og vi forstår sproget, både talt og skrevet.
Jeg er født og opvokset på Færøerne.
Boede der indtil jeg var 27. Flyttede derefter til København i 2002. Boede der indtil vi flyttede til Sverige i 2011. Flyttede til Færøerne i 2017 og vendte derefter tilbage til Sverige i juli 2025. Både min kone og jeg arbejder i Sverige. Min kone er fysioterapeut, og jeg arbejder for Transcom.
Præcis, og som sagt, forventer vi ikke noget, men vi er utrolig taknemmelige for al den hjælp, vi kan få.S Sir Duke skrev:Der findes flere former for hjælp. Det kunne for eksempel være en simpel inspektion og vurdering. En person med ekspertise, der kigger i måske 30 minutter for at få et overblik over problemet. Så det er selvfølgelig okay at bede om hjælp uanset din økonomiske situation. Alle rejser starter med et lille skridt.
Jeg arbejder til klokken 18:10 í morgen. Efter det er man velkommen til en kop kaffe og samtale, og en rundvisning. Jeg kan desværre ikke inden kl 18:10 og forstår godt hvis det er problematisk.O oessurey skrev:
Sammanträffande!O oessurey skrev:Okay. Lad os afslutte denne diskussion.
Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk.
Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og skrift. Vi flyttede til Sverige i juli, efter at have boet på Færøerne i 8 år. Men før vi flyttede til Færøerne, boede vi i Sverige i 6 år, så vi har boet her før, og vi forstår sproget, både talt og skrevet.
Jeg er født og opvokset på Færøerne.
Boede der indtil jeg var 27. Flyttede derefter til København i 2002. Boede der indtil vi flyttede til Sverige i 2011. Flyttede til Færøerne i 2017 og vendte derefter tilbage til Sverige i juli 2025. Både min kone og jeg arbejder i Sverige. Min kone er fysioterapeut, og jeg arbejder for Transcom.
Var på Färöarna för första gången nu i helgen, vill dit igen, underbara öar!
Jag å frun funderar seriöst på att köpa nåt litet ställe där.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara