Senaste aktiviteten
-
SågspånPappspikEternit gillade Attitudeswes inlägg i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd). -
SAntar att du inte skyndat dig att betala fakturan?
-
FMed betongfog är svaret ja
-
Ffribygg svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Gror varken björkfröet eller maskrosen ovanpå "betongfog"?
-
MBeror på vad man kommer överens om. Klart vanligare att tapetsera ett par mm ut på listen än att ta bort dom. Blir en finare övergång.
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,46%, Stabelo, 4 555 590, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Jag tror att detta är en lösning på ett annat problem än det TS har. -
DRensade vattenlåset under handfatet i badrummet och upptäckte att röret in till avloppet satt löst och kunde dras ur utan att behöva ta...
-
Ffribygg gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Där skulle du haft med dig fuktmätaren, åtminstone för att kontrollera de där fläckarna i innertaket! Fläckarna kan komma av vatten som...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Du har inte funderat på att byta namn till Alvedon?
-
JJLO2 svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Med betongfog är svaret ja
-
VKöp en bredare häll än 60cm, helst 80+ Det är mycket mer lätt jobbat med en bredare häll
-
STrycker nej på allt? Det tar 60 sekunder max.
-
SSir Duke svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Oj... Det enda som blev snyggt är väl renskärningen kring eluttaget i bild #2. Resten ser ut som om någon som verkligen hatar att...
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn. -
Stefan N svarade i tråden Är det kaklat direkt på betongen?.Tätskikt ska ansluta mot karm. -
BJapp. Hem till mig på landsbygden, västra Hisingen. Sätter på finkaffe då eftersom utsocknes kommer på besök.
-
LLillekitte svarade i tråden Blir rik på ersättning från flygbolag…...Det kan verka som man har ganska bra med tid på sig att driva ett krav mot ett flygbolag.
-
BSå man hamnar på Hisingen om man åker fel i Götelaborg – även med buss? Låter rimligt.
-
FMen varför säger alla BYT. Har inte de allra flesta människor flera banker? Öppna nytt konto på annan bank görs via bank-id på någon...
-
Hhempularen svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Nu har ju just den anmärkningsvärt låg max effekt. Men alla induktionshällar jag har sett växlar effekt mellan zonerna om man ex. kör...
-
FDu funderade aldrig på att byta bank någon gång under dessa 30 katastrofala år?
-
OOnnie svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag är kund hos ortens lokala Sparbank. De har ett kontor här i byn som är öppet normala banktider alla vardagar. Och de hanterar...
-
XMonterat undre hyllan till moderns sy-bord. Nu ska jag ännu göra avdelare, stödben och kanske en liten lådhurts på ena sidan, det får...
-
BJag var sent ute och köpte en ny Facit på 1980-talet. Detta trots att jag redan på slutet av 70-talet börjat använda datorer att...
-
HNågon som vet något om kompatibilitet mellan Wijo och Lindab? Passar till exempel Lindabs ränngavel på en ränna från Wijo?
-
Ffribygg svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Det hindrar väl inte fröogräset som kommer i luften?