Senaste aktiviteten
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Det kan du lösa genom att ta en fruktig öl till ... :D -
Snigla skrev middag, inte frukost .. 😉 -
TS A el i Bålsta har funkat bra för mig: https://saelbalsta.se/
-
Jjonaserik svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Problemet med att rulla ut och lossa duken. Är vid återrullningen få den att gå rakt, behövs inte många millimeter snett för att den ska...
-
ZEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
GHittade Vitavia cylindrar på lokala Bauhaus. Passade och var relativt enkla att montera. Bara den lilla detaljen att man skulle låsa...
-
Jo, den turen jag fick är spännande utan skottsäker väst kan jag lova... -
GGrod4n gillade Sir Dukes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på Europas lägsta arbetslöshet som Löfven lovade. Men den kanske kommer samtidigt som vinsten det innebär att...
-
GGrod4n gillade Pligg85s inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på familjeveckan Maggan lovade hösten 2018. Försöker komma på vad de uppnådde under tiden men gav upp. Skönt...
-
Jjonaserik svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.Var läcker det, vid spindeln/axeln in i ventilen där sexkantmutter är under vredet, eller var.
-
PPaxman svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Jag lyckades faktiskt få upp denna 5 m själv. Det krävdes en hel del klurig riggning med spännband, stegar och annat...men det gick! 😃...
-
OÄven kallad ankfot.
-
FJobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost.
-
OSläcker gräs-/skogsbränder. https://skogma.se/p/brandpiska/237473/
-
SJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost. -
Mmaria01 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.är det samma målare som har gjort listerna med?
-
AHej och välkommen till forumet! Ja, det är inte ovanligt. I mina ögon är det en budgetlösning
-
FFluxor svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Panelsäsongen (världens längsta paneljobb) har börjat. Idag strök jag den en andra gång (spikskallarna har fått ännu en extra strykning).
-
Ffreppa87 svarade i tråden Hjälp att se över FTX-offert.Tack! Inget ingår gällande återställning utan det får jag göra själv.