Senaste aktiviteten
-
Fairlane svarade i tråden Vem har lämnat denna avföring i trädgården?.10 cm korvar ... Jag har en igelkott på framsidan och den avföringen är mycket mindre -
Stefan N svarade i tråden Kan någon detta?.Även kallad ankfot. -
RSlängde ihop lite sushi
-
FredrikR blev ledsen av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite... -
fria tank kort är det nog väldigt få företag som har idag vet att visa komuner har tank kort kvar och har dålig koll på hur mycket det... -
SStefan_R gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje...
-
SStefan_R gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
AAlireza Ghazanfari svarade i tråden Är det vanligt att använda Z/ baspanel stående.Den ger en väldigt snygg intryck, men jag vet inte om den kan stå emot slagregn
-
HHolmstock gillade Demmpas inlägg i tråden Koppla en utvändig koniskt gänga till en plan invändig gänga?.Minikulventil med klämringskoppling på bägge sidor samt dubbelmutter mellan fördelarröret och minikulventilerna är ett alternativ...
-
JJeppson svarade i tråden Vem har lämnat denna avföring i trädgården?.Kanske kan vara en Bävling 🙄?
-
REtt par timmar senare så är bilen färdig , bjuder på 2 bilder för att visa resultatet. Garaget är så trångt så kan tyvärr inte ge en...
-
EÖnskar att jag hade sett denna tråd tidigare - så kunde jag kanske ha hjälpt några av er. Men nu kanske jag kan hjälpa några som står...
-
RFrån Mekonomens Superduper lördag förra helgen. Mina första produkter från Arcticlean. Samt en däckborste från Tershine.
-
Kapsyl svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Blodbok? Eller tar det för lång tid, min är hyggligt stor och det tog ca 40 år. -
PPercarlin svarade i tråden Cylinder till automatisk öppnare.Hittade Vitavia cylindrar på lokala Bauhaus. Passade och var relativt enkla att montera. Bara den lilla detaljen att man skulle låsa...
-
THej, absolut inte farlig att byta själv. Gjorde det när 1 av mina gick av. Mvh Tony
-
MDet är inte bara dåligt. Det ser för djävligt ut. Framförallt vid elementet.
-
Farstatjej90 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Offerta är ökända här på forumet. Det verkar vara packat med oseriösa företag. Brukar heta här att "bra hantverkare behöver inte leta... -
TDu borde ha något som golvbjälkarna vilar på. Så här gjorde jag t.ex.
-
Sspaxx svarade i tråden Vatette blandarfäste som sitter stabilt över tid.Ja det är nog också en anledning
-
STvå tummar upp från mig på den idéen. Som hemmafixare tycker jag fördelen att slippa köpa det dyra specialverktyget är fördel nog att...
-
pacman42 gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Men tur i eländet att solen lyste riktigt bra idag. 60kWh producerade mina paneler. ca 15kWh laddade bilen, och ungefär samma mängd... -
Mikael_L svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Men tur i eländet att solen lyste riktigt bra idag. 60kWh producerade mina paneler. ca 15kWh laddade bilen, och ungefär samma mängd... -
Mmaria01 svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.fria tank kort är det nog väldigt få företag som har idag vet att visa komuner har tank kort kvar och har dålig koll på hur mycket det...
-
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.På ett sätt är det såklart skönt, men samtidigt var det ett väldigt maffigt träd som kommer lämna stort tomrum efter sig. Vi var tack... -
Jjonaserik svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Jepp och det jag tankte på är att om växeln flyttas, så kommer rullen att flytta sig till höger. Sen är det nog inte fel att ha den...
-
Maxizor svarade i tråden Hjälp att se över FTX-offert.Jag tycker det ser bra ut... Jag har fått offert för motsvarande men lite mindre hus ca 180m2 för 140k. Beror lite på förutsättningar...