Senaste aktiviteten
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.standtomter tror du missa det
-
Ooolofsson svarade i tråden Prognos på elpriset en vecka framåt?.spotprisprognos.se verkar intressant
-
SEn bekant fick för länge sen order av chefen att tanka inte bara firmabilen utan även föräldrar och vänners bilar på kortet. Annars...
-
PPysslarn gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Å så något att hålla sig i när det blåser... Ett s k grabbräcke. Rören är packade med sand och pluggade i ändarna. Är det skarpare...
-
FTrotsade några regndroppar och grillade idag - fläskytterfilé i srirachamarinad, majskolvar, paprika o zucchini. Serverades med...
-
FSatte oss i bilen för en stund sen "En överraskning" sa särbon. Nationaldags lunch 🙂
-
FOmelett med råriven potatis, morot lök och lite falu
-
FÅ här blev det både Pizza-Kit (till mig & grabben) samt Pinza till Frugan.
-
FNi kommer inte tro det, eller jo kanske..🫣 Ont om planering och fantasi.
-
Fairlane svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.En bekant fick för länge sen order av chefen att tanka inte bara firmabilen utan även föräldrar och vänners bilar på kortet. Annars... -
FIdag klurade vi ihop en pastasås med lite rökt stekfläsk, vårlök, champinjoner och snackpaprika (lite matlagningsgrädde också) + färsk...
-
FSmashburgare.
-
Vrana svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Gissar att det inte blev någon avstyckning då? Ganska omedelbart tillträde? Grattis! Himla charmigt hus. Om ni har mycket träd att... -
FOch rund flaska ger… Nu fattar jag helt plötsligt ett och annat. 😱
-
FPlatt mat ger platt mage..? Pinsa Margherita från Zeta, toppad med tonfisk, lök, ananas, ruccola och parmesan - och så klart svartpeppar.
-
useless svarade i tråden Kan någon detta?.Släcker gräs-/skogsbränder. https://skogma.se/p/brandpiska/237473/ -
FMums! Jag har sen fem år tillbaka gjort liknande pastasås, sen jag åt en ljuvlig rätt i Frägsta. Vet ff inte hur jag ska bädda in...
-
FJust satt i mig ett gäng nyskördade med smör och salt 😋👍
-
EGlömde den här. Inte deras bästa men Stigbergets gör sällan helt fel.
-
FKikärtsgryta och gnocchi med ost, oregano o peppar (airfryer).
-
EHann med några till innan Norge vunnit. Alla bra.
-
EKvällens fotbollsöl. Ännu en från längst bak på hyllan. Bäst före nästa vecka. God trots det.
-
EHittade längst bak på hyllan. Bäst före i fredags 😱 Dugges är bra för det mesta. Den här var helt ok.
-
FFör att jag inte ska få skörbjugg gjorde jag en pizzadeg till helgen. 😇
-
EGrillöl/kursöl på hemmaplan.. 🤭😇 Bra TIPA från Tankbusters.
-
EFavorit i repris.
-
EKvällens fotbollsöl. God.
-
FDagens: Sallad med lite knaperstekt rökt stekfläsk (sista bitarna från det rökta stekfläsket), penne, blandade blad, tomat, avokado...