Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 875 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 875 inlägg
Har hittat några sådana här korvar i trädgården, bortåt 10 cm.
De djur som jag vet rör sig här är rådjur, igelkott och några grannkatter, men det känns inte riktigt. Igelkotten vet jag var den går så den kan avskrivas (plus storleken är ju en ledtråd). Vildsvin har jag inte hört ska finnas här, men visst de finns överallt. Däremot är det på baksidan och där att det en rätt hög kant att komma upp för, minst 1 meter, så den borde väl kunna avskrivas också?
Någon granne som inte har koll på sin hund?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De djur som jag vet rör sig här är rådjur, igelkott och några grannkatter, men det känns inte riktigt. Igelkotten vet jag var den går så den kan avskrivas (plus storleken är ju en ledtråd). Vildsvin har jag inte hört ska finnas här, men visst de finns överallt. Däremot är det på baksidan och där att det en rätt hög kant att komma upp för, minst 1 meter, så den borde väl kunna avskrivas också?
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 2 016 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 2 016 inlägg
Räv?Fairlane skrev:
Har hittat några sådana här korvar i trädgården, bortåt 10 cm.
[bild]
Klicka här för att svara