Senaste aktiviteten
-
FHej, Vi är relativt nyinflyttade i hus och har mögelproblematik på vinden till huset. Idag finns det endast pax-fläktar i badrummen...
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Ja exakt... helt plötsligt blev det väldigt lätt att planera för vad man ska göra på semestern 😀 Barnen ska såklart också få ha kul men...
-
SSnorki London svarade i tråden Fräscha upp köksluckor.Inte ens sprayfärg
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Yes, jag försöker! Det är en konstant strid men också en av anledningarna till att jag vill fortsätta posta i tråden, så att jag kan ta...
-
Hhempularen svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.Det som skiljer med elbil tror jag är att OM du tidigare hade fri bensin från företaget. Så var du tvingad att koppla kostnaden för...
-
TBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...
-
MGrattis. Försök att låta bli att göra allt samtidigt bara. 👍
-
klaskarlsson svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Grattis ! Då är sysselsättningen denna sommar räddad då ? :) Ser ut som ni redan hunnit röja en del växtlighet och fått in lite ljus :) -
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Fler bilder
-
klaskarlsson gillade EttAnvändarnamns inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Grattis. Försök att låta bli att göra allt samtidigt bara. 👍 -
Eelmont svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Och att "centralen slår av" beror på att kvaliteten inte riktigt räcker till när "systemet" kräver felfrihet. Ett fel som inte syntes...
-
klaskarlsson gillade Lesserwissers inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Nu har du ju i alla fall skaffat kunskap och erfarenhet inför nästa objekt. Det finns fler hus. Klokt att inte dras med i budgivningen... -
PPFA svarade i tråden Dropoff ny "revolutionerande" trall-bräda?.Skönt att det finns experter på området 😍 Min trall är kanske annorlunda än alla andras då. Har några som ligger på ”fel” håll..och...
-
klaskarlsson gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Det är en avstyckning enligt vad du skrivit tidigare, så då kommer Lantmäteriet som en del av proceduren att mäta in både de gamla... -
EEttAnvändarnamn svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Grattis. Försök att låta bli att göra allt samtidigt bara. 👍
-
ELite uppdatering... vi fick huset till 1.6 😅 En bit över budget men vi tog ett rationellt beslut, vi var inte beredda att bara släppa...
-
klaskarlsson gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Efter att ha sett alla dessa bilder vidhåller jag det jag skrev i mitt första inlägg: Det där fixar målarn! Att springa och mäta fukt i... -
KKadabra svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.En bil är inte en varaktig byggnad,en felparkerade bil tar polisen hand om
-
GregerRil svarade i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kan ju fråga lokala museet om dom är intresserade av de gamla grejerna 😎 -
Kklimt svarade i tråden Vågar man köpa den här bostadsrätten i nybildad förening?.Detta är korrekt. När den nya fastighetsbildningen är genomförd så är det två delar. 1. En brf som endast äger bostäder och därmed blir...
-
NLite uppdatering... vi fick huset till 1.6 😅 En bit över budget men vi tog ett rationellt beslut, vi var inte beredda att bara släppa...
-
Eelmont svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Ja du lär väl veta bättre än mig, jag har ju bara drivit elfirma i ca 20 år. Det finns en orsak till varför småjobb är det man helst av...
-
LJag vek ett a4 och fick 45graders vinkel, vinklade sedan sågen dugligt efter detta och sågade. Blev inte exakt men dugligt, är ju ändå...
-
RRowah skrattade åt Marie MMs inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.För övrigt vill jag betona hur obehagligt det känns att det kommer att bli med en fyra meter hög glasvägg alldeles intill vår uppfart...