Senaste aktiviteten
-
FBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
UKan ni göra en egen tråd för parfym har inget med trallrengöring att göra och radera gärna det ni skrivit i denna tråd
-
Fairlane gillade kashiedas inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Nej, men GM hanterar hennes affärer. Hennes affärer är fortfarande hennes, även om det är GM som utför dem. -
Ludvig y svarade i tråden Tappar signal med guidekabel?.Grejen är att det är 60% klipptid och 30% söktid efter laddaren, i värsta fall så hittar den inte hem.. -
FForzzzz svarade i tråden Vad kopplas in på B?.Du har helt rätt, jag håller med dig fullständigt. Men i det här fallet så specar inte den manual som kom bifogad vad respektive...
-
PPaxman svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Det var därför jag skrev "Med det tackar jag för att jag fått ett nytt, naturligt och doftfritt, rengöringsmedel till övriga arsenalen i...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Nej, men GM hanterar hennes affärer. Hennes affärer är fortfarande hennes, även om det är GM som utför dem. -
svesse84 svarade i tråden Allt om bilen.När min Peugeot fick motorhaveri och verkstaden skulle demontera spridarna fick dom använda hydraulavdragare. 2 av spridarna var så... -
PKan ni göra en egen tråd för parfym har inget med trallrengöring att göra och radera gärna det ni skrivit i denna tråd
-
Zz_bumbi svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Lind Ek Bigarå Gråpäron
-
ZPå min kommuns överskottslager går det att köpa Elfa grejer för nästan inga pengar alls.
-
KFärdig för i kväll🥵
-
mexitegel svarade i tråden PEM-slang under altan.Det är ju inte att rekommendera att ha en trådgårdskoppling (gardena-typ) trycksatt under längre perioder om det är din tanke? Inte... -
Mikael_L svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Och blir det regeringsskifte så kanske den nya regeringen känner att den måste försöka städa upp lite i ekonomin efter att det nyss har... -
Fairlane gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Och det han sagt är alltså: ”Om 5–10 år bygger vi knappt fiber länge. I slutändan finns det knappt någon anledning att gräva ner fler... -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Flera intressanta förslag. Jag vågade knappt nämna tanken på hästkastanj, då det är på gränsen för exotiskt i den gamla miljön men ni... -
Bauhaus i Linköping säljer Kärcher PCL4 terasstvätt för 995 kr. Fanns ganska många när jag köpte min igår kväll. -
kisumisu svarade i tråden En mycket god erfarenhet av att byta leverantör på elen.Man kan inte allt annat än bli arg. Sen undrar man ju hur alla dessa EU bidrag mm delas ut som sagt. Detsamma gäller även grönt bidrag... -
Vet inte riktigt vad du menar med det. Det är överhuvudtaget inte någon bra ide att ha en "kreativ körjournal". OM firman utsätts för... -
HVisst är det kul att blanda och experimentera själv. Bäst resultat jämfört med fabrikstillverkad har jag fått med äggoljetempera för...
-
IInsidersUnited svarade i tråden Köpa solcellsanläggning "löst"?.Mina paneler för 12 år sedan på 250w/panel kostade då i handeln 1700 kr/st. Jag köpte dom för 900 kr/styck. Idag kostar en 450w panel...
-
Fairlane gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Tja ... det är ju efter valet, då köper man ju inga röster längre med sådana utspel ... -
GGanescha svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Fast varmt söder ut i Europa driver ju upp priserna mer. AC går hårt nu.