Senaste aktiviteten
-
Mikael_L svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Tja ... det är ju efter valet, då köper man ju inga röster längre med sådana utspel ... -
Mikael_L svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Idag, när SE3 stora delar av dagen, faktiskt har högst elpris i Europa, så är det dags att faktiskt misstänka brist på egen produktion... -
GGanescha gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Stora delar av kärnkraften är bortkopplad, Ringhals är nere på 25 procent av normal produktion till en bit in i augusti. Enligt Bixia...
-
NPerfekt länk där greenkarma! För er som inte orkar klicka på länken men vill veta hur det används i tvättmaskinen saxar jag in...
-
GBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
GEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
Hhempularen svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Den påstås vara OK med lutning ned till 3 grader. I databladet. Blir lite förvånad. Men på den punkten verkar det vara OK.
-
kisumisu blev arg av Husbonde21s inlägg i tråden En mycket god erfarenhet av att byta leverantör på elen.Jag ser hel annorlunda på saken, har stor medkänsla med de som går på denna bluff. I synnerhet eftersom dom annonserar på arabiska och... -
KKluffe svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Nuvarande statsminister slogs hårt för att inte kärnkraften skulle läggas ned, sisådär hälften av de folkvalda var emot denna galenskap
-
FreQa svarade i tråden Det här får du bygga utan bygglov efter lagändringen.Komplementbyggnad får vara 30,0 kvm enligt flera MÖD-domar. 0,2 kvm över har lett till rivning. -
MRenovering av Lamino från 1960-talet, med tygklädsel istället för fårskinn. Fick en gammal Lamino av min morfar. Stolen är från...
-
A0,09 sänkning från vad?
-
Hhempularen svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.Vet inte riktigt vad du menar med det. Det är överhuvudtaget inte någon bra ide att ha en "kreativ körjournal". OM firman utsätts för...
-
MMalinnilaM svarade i tråden PEM-slang under altan.jag tänkte sätta en bit vanlig vattenslang första biten fram till altanen. denna tar jag av till vintern. så allt är frånkopplat på vintern.
-
FStämma kan man alltid göra men du lär kamma noll om de ”gömmer sig bakom bolagsformen INCORPORATED Inc.” (Motsvarar i stort sett AB) Så...
-
FOm du skriver vart i Sverige ni befinner er så tror jag det blir lättare att komma i kontakt med hjälpsamma människor. Utan den infon...
-
FFestlund gillade Vargulvssons inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Kolla firman på allabolag.se Där ser ni snabbt om det är ett företag som varit igång länge och om det är lön att stämma, Ni kan skicka...
-
FBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
AAlexn72 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Att du har små veck som rest sig är ingen större fara. Det är lätt hänt om rullen är lite kall. De rättar till sig när solen kommer...
-
FEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
mexitegel svarade i tråden PEM-slang under altan.Hur ska du koppla in den mot vattenutkastaren? Du behöver ju kunna tömma slangen vintertid. -
Farstatjej90 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Herregud du är verkligen något alldeles extra. Håller med om att eventuella läsare ska bilda sin egen uppfattning om vad jag skriver... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Man skulle som jag ser det i princip behöva hitta på en ny figur (läs nu inte bygglovsbyråkrater) typ situationsstridigt utgångsläge där... -
MMagnus_S svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Bauhaus i Linköping säljer Kärcher PCL4 terasstvätt för 995 kr. Fanns ganska många när jag köpte min igår kväll.