Senaste aktiviteten
-
BVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
DDrBross svarade i tråden Dropoff ny "revolutionerande" trall-bräda?.Låter som du jobbar med den här grejen. Berätta gärna mer hur du hade monterat den. Låter som du jobbar med det här och passar på göra...
-
LLars Sjögren1 gillade b8qs inlägg i tråden Gatuparkering i Stockholm. Är den här tjänsten användbar?.Stockholms stad testade ju att sätta ut sensorer (”Parkerings-puckar”) för att få statistik men i förlängningen kanske även möjliggöra...
-
JOch så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling!
-
kisumisu svarade i tråden Stigens verkstadstråd 2026.Samma problem här med. Är nog uppfostran från början 🤔 Mina barn gör dock väldigt mycket och hjälper till hos morföräldrar! Där är... -
MMackk svarade i tråden En mycket god erfarenhet av att byta leverantör på elen.Jag såg tråden och blev inspirerad. Bytte mellan två av de stora bolagen via Elskling (men fick säga upp avtalet själv) och sparar...
-
TBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
Jag tycker listan är en bra start, men jag skulle skilja på olika alternativ för samma kWh. Används den direkt i huset är värdet den... -
Då måste ju pengar vara ett problem för barnet till en början. Jag var nog för snäll med mina när de var i samma ålder. -
Betalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man... -
Dede77 svarade i tråden Parkera obromsad släpvagn i sluttning.En kula att fästa den i är ju ingen dum idé. Vet inte hur mycket det lutar där den ska stå men om du lastar släpen så tänk på att du ska... -
Det skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka... -
HMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Och så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling! -
SSimswed svarade i tråden Råspontluckor 23mm, skruv?.Ska du spika för hand?
-
FÖnskar att jag hade sett denna tråd tidigare - så kunde jag kanske ha hjälpt några av er. Men nu kanske jag kan hjälpa några som står...
-
ETack alla kloka! Jag tog till slut isär hela sitsen och satte sedan fast den på så sätt som ni föreslog. Dvs att skruva hårt från...
-
FAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
LLillekitte svarade i tråden Blir rik på ersättning från flygbolag…...Önskar att jag hade sett denna tråd tidigare - så kunde jag kanske ha hjälpt några av er. Men nu kanske jag kan hjälpa några som står...
-
AAndersS svarade i tråden Problem med Nordsjö One Door and window texh.Har målat med Nordsjö färgsystem VX på panel och One Door... på fönster och dörrar sedan de kom och inte haft några problem, målat både...
-
PNu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
FVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
FOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
SSir Duke gillade Fidelioxs inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Så är det. Jag har iaf fyllt på vedförrådet och minskat vår energiförbrukning så mycket som är ekonomiskt rimligt. Nu kan man inte göra...
-
SSir Duke svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Det är åtminstone sommar, så vi behöver inte värma våra hus just nu. Den största utgiftsposten är därmed borta. Jag kommer vänta lite...
-
HwKy svarade i tråden Hur kan jag regla om golvet?.Det låg mycket riktigt betongbjälklag så tätt som 60cc under, som var fäst i yttervägg och bära de källarvägg, dock hade majoriteten av...