Senaste aktiviteten
-
Llop3r svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Köpa till kostnaden av byggnader/maskiner kanske typ som när man privatiserar och kapitalister köper våra offentliga bolag för...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Om du byter bank så byt för att det gynnar dig. Inte för att det ska skada din nuvarande.
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Inlägget in extenso: Mitt citat: Skulle jag haft med smileyn, eller hur känner du dig felciterad? Eller menar du att jag feltolkar... -
TGlömde den här. Inte deras bästa men Stigbergets gör sällan helt fel.
-
THann med några till innan Norge vunnit. Alla bra.
-
TKvällens fotbollsöl. Ännu en från längst bak på hyllan. Bäst före nästa vecka. God trots det.
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Autogiron minns jag som busenkelt. De flyttar nya banken över med fullmakt. Fast jag har inga längre, allt är e-fakturor. E-fakturor... -
Eetompau svarade i tråden Malmbergs smart home switch - säkring i normcentral?.Som Snaggletooth skriver, använder du samma lösenord och SSID i den nya router som du hade i den gamla routern så behöver du inte göra...
-
HHåkan Persson3468 gillade Renoverings-Pettsons inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Som hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
HSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
1130m2 svarade i tråden Batteri utan solceller, hur ska man tänka?.Jag tänker också att man ska kunna välja vilket inköpspris man kör mot, och då ska inköpet justeras därefter. Rörligt pris är ju bara...
-
Eetompau svarade i tråden Tappar signal med guidekabel?.Klipparen har processer för att undvika spårbildning i gräsmattan vid gång längs guidekabeln, sannolikt är det det du ser.
-
1Det finns inte så många frågor som kan besvaras så enkelt men jag tycker nog att man kan göra det rätt enkelt för sig man känner sin...
-
micke.recoel gillade hempularens inlägg i tråden Fråga ang utförd elsanering i villa nätfrånskiljare.Nej, men såvitt jag förstår så brukar elöverkänsliga hävda att de är känsliga även för ex. telefonledningar. Då verkar det lite... -
useless svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Fast man får ju bättre villkor hos nischbankerna utan att samla alla engagemang på samma ställe. -
BBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
MIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
KMan kan nästan bli lite…