Anna_H
24 754
Poäng
14 643
Medlem i
40
Startade trådar
18 jul 2009
Senast aktiv
Villaägare sedan 1995, byggt 1971. Gillar att måla och se på när gräset växer.
Intressen: Turfa - turfgame.com
Intressen: Turfa - turfgame.com
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Anna_H gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Pool, låg altan och staket nära tomtgräns – behövs grannemedgivande?.Kör mitt nya schema för altan i tråden: -
Anna_H svarade i tråden Byte av träpanel fasad.Såga av och sätt dit en klassisk offerbräda längst ner istället. -
Anna_H svarade i tråden Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar).Släktträff! Cleo, 8 år, stötte på sin pappa Yoshi, 15 år på promenaden idag! -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Och ännu tydligare från 1:25 ungefär! -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Vilken paragraf är du på då? "Lämna företräde" är en väldigt vanlig formulering, men "ha företräde" hittar inte jag. Så det verkar... -
Anna_H gillade Sommartorparns inlägg i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Hur många villaägare tror du kör in bilen på gräsmattan för att tvätta den där? -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Principen att man inte behöver blinka vänster i rondeller. Den gäller bara så länge du inte byter fil när du fortsätter i rondellen. I... -
Anna_H svarade i tråden Kan ett stort försäkringsbolag göra så här?!.Jo. Det är kostnaden för att återuppbygga ett likadant hus på samma tomt som ersätts, inte kostnaden för att köpa ett annat likadant hus. -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Nja, sanning med modifikation. Gäller enfiliga rondeller. Är det två filer och du hör i den hör filen måste du blinka vänster om du ska... -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Ingen har företräde i trafiken! -
Anna_H svarade i tråden Kan ett stort försäkringsbolag göra så här?!.Fast så funkar faktiskt inte husförsäkning. Bor jag i ett hus som kostar 2,5 miljoner att återuppbygga men hus i området inte kostar med... -
Anna_H svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.En viktig grundförutsättning för ett dolt fel är ju att det inte kan förväntas. Man SKA förvänta sig att 80 år gamla gjutjärnsrör går... -
Anna_H svarade i tråden Kan ett stort försäkringsbolag göra så här?!.De bygger ju det som står i offerten, alternativt får man den summa som står i offerten. Men om den offerten inte innehåller allt som... -
Anna_H svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Så fort jag kan. Om jag inte accepterar deras krav ska gå vidare till jurist skriver de. Och om det är en jurist från deras hemland som... -
Anna_H svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint...Hade också tänkt kika på solförmörkelse, men det var helt igenmulet här. Får bli en himlafin bild från förra veckan istället. Eller... -
Anna_H svarade i tråden Vem har rätt? Körfält i rondell (med en twist).Rimligtvis har den här cirkulationsplatsen skyltar som innan infarten visar att vit bil inte ska fortsätta som hen tänkt utan istället... -
Anna_H svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ett nytt GAAAAAH angående pappa... Har sålt hans hus och det gick bra. Först. Nu hör köparna av sig och vill ha pengar för att reparera...
Bilder
Visa mer
Anna_H har laddat upp 609 bilder.
Filmer
Visa merAnna_H har laddat upp 28 filmer.
Allmän info
- Från
- Värmland
- Kön
- Kvinna
- Födelsedag
- 1968-10-03 (Ålder: 57)
- Sysselsättning
- Dataingenjör