312 722 läst ·
3 592 svar
313k läst
3,6k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
pacman42 skrev:
De kan ju vara besvärligt att gå under bron så jag skulle oxå föredra att gå på vägen för att inte behöva simmapacman42 skrev:
Vi tar ytterligare en dimension på himlafint. Detta är himlafint gjort av timmerbilen, föraren kör sakta och plöjer genom hjorden så att renarna flyttar på sig. Föraren hade varit ute och slingrat flocken strax innan, men de samlades igen innan han hunnit in i lastbilen igen.
Jag hade lite mer tur, renarna lämnade en lucka till vänster där timmerbilen passerat, så jag behövde bara buffa lite på ett par renar.
Väldigt korkade djur. En kompis från Australien hävdar dock att kängurur är ännu mer korkade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade lite mer tur, renarna lämnade en lucka till vänster där timmerbilen passerat, så jag behövde bara buffa lite på ett par renar.
Logga in
Skapa konto
Väldigt korkade djur. En kompis från Australien hävdar dock att kängurur är ännu mer korkade.
Ja, de där renarna…. Förra vintern när vi var där uppe så hade en hel skock turister stannat för att beundra dessa djur som stod mitt på vägen.
En lokalbo kom farandes i sin pickup och tutade frenetiskt så de flyttade på sig….
En lokalbo kom farandes i sin pickup och tutade frenetiskt så de flyttade på sig….
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 364 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vandrat Sonfjället runt idag. Obeskrivligt makalöst vackra vyer - och en sån otrolig ynnest att leva i ett land som värnar att detta förblir orörd natur och låter det vara fritt tillgängligt för alla.
Man kan gnälla på skattetryck, hur landet styrs och allt möjligt, men i grund och botten har vi det helt enkelt väldigt, väldigt bra ❤️.
Man kan gnälla på skattetryck, hur landet styrs och allt möjligt, men i grund och botten har vi det helt enkelt väldigt, väldigt bra ❤️.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto