J
JohanPersson: [citat] Diskmaskin…
2 svar · 1,6k läst
E
Anonymiserad 137805: [citat] det enda är om du skadat på något sätt röret mellan avdunstningsskålen till skåpet annars är det lugnt
3 svar · 2,0k läst
·
L
Anonymiserad 137805: dosera mindre diskmedel
4 svar · 971 läst
·
P
Anonymiserad 137805: [citat] onyanserat och omoget med vuxna karlar som inte ser sig själva som en del och "hackar på andra" men gubbar blir bara surare med åren tur att de har en egen emoj-surhuvud.
80 svar · 13,9k läst
·
Y
Anonymiserad 137805: [citat] låt skivan gå sönder det gör ingenting
14 svar · 64,0k läst
·
Brunko
Brunko: [citat] Det var knappsatsen
10 svar · 3,6k läst
·
T
Anonymiserad 137805: ångtvätt eller högtryck men problemet blir med kondensorn som sitter bakom som troligen är lika sketen spola med mycket vatten och sug med våtdammsugare
4 svar · 8,2k läst
·
N
Anonymiserad 137805: byt den undre samtidigt det brukar behövas plastbiten kan vara en avgränsning i silen men inte helt säker då den ser stor ut inget att ha hur eller hur
2 svar · 2,9k läst
·
Hoken1
Hoken1: [citat] Perfa . Jag såg att den va billig så den är redan beställd. Hoppas.
6 svar · 1,3k läst
·
V
Anonymiserad 137805: [citat] Typiskt att fläkten inte går Koppartråden fungerar i detta fallet som värmeväxlare
3 svar · 2,2k läst
·
C
CalleDe: [citat] [citat] Du har nog helt rätt! När jag lyssnar på ventilerna så hörs ett väsande ljud från dessa.. som om vattnet med yttersta ansträngning försöker pressa sig genom en förträngning.. det porlar mycket långsamt i tvättmedelsfacket och det är inga stopp i förbindelserna från inloppsventilen till tvättmedelsfacket. Så motståndet i solenoiderna var ok tror du? Jag gillar
3 svar · 1,1k läst
M
mellansorken: Intressant! Även vår Bosch har morrat i något år. Den är troligen från 2014, men har gått rätt sparsamt, max varannan dag. Den fråga jag ställer är vad som händer den dag den går sönder? Kommer den att visa en felkod? Något värre?
2 svar · 839 läst
N
Anonymiserad 137805: fel forum
1 svar · 506 läst
·
L
Anonymiserad 137805: [citat] Ja de görs i Turkiet så helt normalt
1 svar · 1,1k läst
H
Anonymiserad 137805: [citat] billigt är bra men rostfritt finns inte det är bara rf-look dvs målat. ta med en magnet till butiken så ser du
1 svar · 717 läst
J
Anonymiserad 137805: [citat] mystiskt fd nummer?
5 svar · 2,1k läst
·
K
Kirre2021: Om det finns kallrasskydd brukar det sitta nära fläkten, oftast där ventilationsröret ansluter. Men det kan också vara som så att du fått bättre flöde i ventilationen efter rengöringen, dvs du har inte haft skydd. Hur som helst hade jag nog letat reda på manualen till fläkten för att se hur monteringen ser ut. Där borde du se om skydd finns eller ej.
1 svar · 1,9k läst
D
Daniel 109: Tack för återkopplingen. Alltid kul att få veta vad som löser problemen.
13 svar · 2,7k läst
·
E
Anonymiserad 137805: [citat] tyvärr inte men bekos (arcelik) bruka att nå underifrån och sitter med bajonett ibland en liten plastflärp som säkring vänster framsida
13 svar · 6,0k läst
·
H
henkepenk: Har inget problem med min 10+ år gamla moccamaster, men undrar hur dess kalklampa funkar. Finns där en pressostat bara för den funktionen tro? Någon som vet?
0 svar · 1,4k läst
K
Anonymiserad 137805: ibland åker det in kärnor och plastpåsar i cirkulationspumpen och då låter det hela tiden
2 svar · 1,8k läst
·
D
Dorde Ljiljak: Hej gick det på garantin
15 svar · 4,9k läst
·
O
Oscar7619: [citat] Funkar nu med Litiumbatterier! Skönt!
3 svar · 1,9k läst
·
L
Anonymiserad 137805: [citat] då bytte du inget? och då såg du inte den ursprungliga packningen silkonslangen bara kompletterar den befintliga
14 svar · 6,4k läst
·
M
mrmlz: [citat] Vi har renoverat köket så den är utbytt av den anledning men det felet återkom aldrig!
6 svar · 5,3k läst
L
Anonymiserad 137805: [citat] Hej säger elx att delen utgått så har den, det var troligen en vanligt förekommande felkälla så inneliggande reservdelslager tog slut. ingen nyproduktion av reservdelar sker och efter fem år är produktens EOL uppnått, ingen ytterligare support ges. Det enda halmstrået du har är att ringa samtliga electrolux servicegivare och fråga om de till äventyrs har en del med det
3 svar · 1,2k läst
S
Anonymiserad 137805: [citat] om den startar när piggen är ute
4 svar · 2,6k läst
·
F
Anonymiserad 137805: [citat] finns inga ritningar på dessa kretskort, eldades upp när fabriken lades ner inget sparades och inget kom någonsin ut utanför fabriksdörrarna. jag vet inte hur du mäter men PYCn skall vara 0ohm kall och oändlig vid drift
3 svar · 840 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.