Daydreamer #1 Medlem · 418 inlägg 24 maj 2024 17:18 Daydreamer Medlem 418 inlägg 24 maj 2024 17:18 #1 Hej, köpte ett nytt elux kykskåp, energi klassen var på E+, för några år sen låg väl många vitvaror på A eller B, har skalan gjorts om ??!
Hej, köpte ett nytt elux kykskåp, energi klassen var på E+, för några år sen låg väl många vitvaror på A eller B, har skalan gjorts om ??!
D DFYD123 #2 Medlem · 832 inlägg 24 maj 2024 17:51 DFYD123 Medlem 832 inlägg 24 maj 2024 17:51 #2 E+ lät udda men ja skalan har gjorts om.