Ängelholmare
Ängelholmare: Tack för tipset ska se om jag kan hitta den där skruven, det låter lite obehagligt med det där susandet ljudet!
2 svar · 1,4k läst
·
M
miroslav_s: Stort tack Andreas och electroluxaren ! (y):D
6 svar · 1,0k läst
torbeno
torbeno: [citat] Any time ... (Du kanske kan laga min Canon-skrivare som tack för hjälpen )
9 svar · 13,6k läst
N
nicke_ask: modellen heter G5610 SCU om det hjälper
1 svar · 4,5k läst
·
A
Aeroabuser: Och vill du ha lättstädat i en Miele. Så ska du ha BP på slutet. Då det är den som har en pyrolys. Den bränner loss allt smuts. Dock så kan man inte göra rent plåtarna med den funktionen.
16 svar · 6,7k läst
A
abe: jo svår fråga:):) Vad är fördelen med en kyl och en frys mot 2st kombo? Men jag klarar mig nog med en sbs 90-100cm Jag är prylnörd så tycker det är kul med saker som är lite annorlunda, ex tyckte jag kombi med lådor till frysen var jättesnyggt. hittar ingen ännu som har kolsyra i dörren samtidigt
4 svar · 1,3k läst
C
combato: Alla kablar var hela och kontakterade även i luckan så då köper jag en ny. Den höll 7 år... :rolleyes:
3 svar · 3,6k läst
·
Lime113
Lime113: [citat] Vi har haft en del maskiner som har fått oss att slita håret. Denna fungerar felfritt. Visst vi kan sälja för en tusenlapp och köpa en motsvarande integrerad men det blir nästan 10 000 kr för att ens respektive tycker det andra ser fult ut. Jag hade nog hellre gått på ditt alternativ att det är bra som den är.
20 svar · 8,5k läst
·
V
Anonymiserad 137805: Då får du leta efter överhettningsskyddet. Troligtvis sitter det i ditt fall i kabelhärvan innanför panelen Ser ut som en jätteliten kondom med två blå och två vita kablar instuckna Söker du på electrolux.se på ditt pns och säkring så ser du vad jag menar
24 svar · 8,0k läst
·
H
Anonymiserad 137805: Vad är det för maskin?
1 svar · 886 läst
S
Anonymiserad 137805: Om du har den kopplad till tvättmaskinen så är det som är felet. Annars kan du ju prova att posta i en annan tråd...
6 svar · 9,1k läst
Turbolatt
Turbolatt: [citat] Okej för den maskinen jag hade innan så vissa det typ 3 min när den var ny, och efter några månade börja den vissa 35min, och denna maskin jag ha nu vissa runt 35 min ibland och 1h 35 min ibland. Konstigt att Electrolux inte vet det då, för dom ha bytt låset i luckan och nåt styrboxen och även bytt ut maskinen innan.
2 svar · 2,0k läst
Stringfellow Hawke
Stringfellow Hawke: Liebherr kylar o frysar. Herrejösses vilken kvalitetskänsla.
189 svar · 47,7k läst
·
A
Anonymiserad 137805: Låter som en typisk bosch eller klon. Fast egentligen kan det vara vad som helst...
3 svar · 1,7k läst
martin43
martin43: [citat] Starkt argument att avstå köp alltså. Electrolux (Husqvarna, AEG, Smeg..) och Bosch/Siemens har ju onlinekatalog/webshop med sprängskrisser, bilder och priser. Miele vet ej. Ser fram emot kommande EU-krav på underhållsmässiga produkter och krav på reservdelstillgång.
33 svar · 26,2k läst
·
G
Glenno83: Tack för svar. Det är inställt på 3 grader nu och håller konstant 6 grader. Kan man säkert säga att det är läcka och ingen idé att laga? Det kan inte vara termostaten?
3 svar · 5,0k läst
J
jesper33: [citat] Det är lite som att läsa bibeln och tolka på sitt sätt det du framför, bör är att jämställas med önskvärt och inte som du tolkar skall. Finns det inte vid byte av spis och den nya är inkopplingsbar så finns det inga förordningar som säger att du ska göra om. däremot om det ska in en indutionsspis av något slag SKALL det kontrolleras om det finns allt som ska vara för
10 svar · 4,8k läst
·
T
Tornvillan: Hej. Då vi kom hem efter två veckors semester så var vår ismaskinen i våran frys helt död. Inga lampor lyser, inget vatten, ingenting funkar. Frysen och dess funktioner fungerar som vanligt. Frysen är ca 10 år. Någon?
0 svar · 1,9k läst
K
Anonymiserad 137805: Det beror på om du vill ha kallt ochkolsyrat vatten eller inte
3 svar · 6,1k läst
Rabbithole
Rabbithole: I värsta fall får man sätta en täckskiva mellan överskåpen. Jag har inbyggnadsmodell från Miele i ett ikea högskåp. Dom blir ganska mycket smalare inuti så bra med "fristående"
3 svar · 6,5k läst
·
D
Deeler: Okej spännande, nivåkammaren, tips på ev åtgärder som kan testas innan frugan bestämmer sig för å best ny(det e hon som diskar nu)... :)
4 svar · 2,1k läst
·
Snailman
Snailman: Jag hade ett som slutade kyla en gång, stängde av det ett eller två dygn, när det startades efter det på prov, så fungerade det som vanligt igen, var några år sedan, och har fungerat sen dess.
2 svar · 8,0k läst
W
Anonymiserad 137805: Om du har avhärdat vatten så behöver du inte använda maskinens avhärdare
24 svar · 17,8k läst
C
Crikke: [citat] Ja precis som du säger så var det hålet fullt med skit. Rengjort och kört en maskin, torrt och fint under. Du ska ha stort tack, folk som är kunniga och hjälpsamma finns det tyvärr få av idag, en eloge till dig. Tack än en gång!
5 svar · 5,0k läst
·
M
Anonymiserad 137805: Det finns ett visst fel utfall på produkter från Kina. Net on net fixar väl detta?
3 svar · 7,5k läst
·
pacman42
pacman42: Garanti, skåpet är under tre år så...
18 svar · 15,2k läst
torbeno
torbeno: Jag hade samma problem i min Siemens. Lösning var: (även om det låter urbota dumt) Lägg en mattallrik uppochner på gallret i mikron Lägg påsen på den Kör igång Övervaka första gången, du kan behöva köra på längre tid men jag får iaf inga brända och nästan alla poppas. Bild på popcorn från igår poppade på detta sätt
1 svar · 2,8k läst
·
S
Sir Duke: Vad hade du för problem, och hur löste det sig? Jag tror jag har liknande problem. Diskmaskinen startar, tömmer först i 20 sekunder, och tar sedan in vatten i 20 sekunder, men dör sedan, står FA i displayen (FAIL?) 10 år gammal Whirlpool. Det var stopp i avflödet pga propp i avloppsstammen under diskhon så utflödeshinder och det backade tillbaka skitvatten upp i diskmaskinen. Men
2 svar · 2,7k läst
S
Samotten: [citat] Stort tack för hjälpen! Två kanske dumma frågor: Vet du artikelnummer el motsv på kretskortet i botten? och Kabeln i dörren - går den via gångjärnet i botten?
4 svar · 4,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.