MathiasS
MathiasS: [citat] Mutta olen täysin varma, että asut sen moottoritien toisella tai toisella puolella, josta puhun.
17 vastausta · 6,8k lukukertaa
KarlXII
KarlXII: Said, minulla ei ole aavistustakaan heidän webistä, minulla on yksi aivan lähellä, joten minun ei ole tarvinnut vilkaista. Soita ja kuuntele! :)
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
F
Fundersam: Olen katsellut koko aluetta ja toistaiseksi en ole löytänyt yhtään taloa, joka on muurattu kuten minun ilman stötfogar. En tiedä tarkalleen, mihin alimmat kivet nojaavat, onko se karmit vai ei. En ole vielä tutkinut sitä niin tarkasti.
3 vastausta · 3,6k lukukertaa
Matti
Matti: että he tekevät hautakiviä ei ole kai mikään este? ne kiviyritykset, jotka tiedän, tekevät kaikki hautakiviä vai sanoivatko he nimenomaan, etteivät tee muuta?
4 vastausta · 4,3k lukukertaa
KarlXII
KarlXII: Se, mitä toimitetaan, on yleensä erittäin tuoretta ja juuri painettua. Laita paino päälle, jotta laudat eivät kuivu auringossa. Osittain ne voivat taipua, ja osittain leveys voi vaihdella - sen huomaat, kun asetat ne lyhyt pää lyhyt päätä vasten, kun liität ne yhteen.
12 vastausta · 4,2k lukukertaa
I
IFK: Ehkä vähän myöhäinen viesti... ja ehkä joku on jo maininnut tämän..? Miksi ei valitsisi tiiviisti seisovaa puupaneelia, jossa laudat ovat lähes reunassa kiinni toisiinsa (laudat eivät siis ole viistottuja)? Se riippuu tietysti siitä, millainen talo aiotaan rakentaa, ei ehkä sovi klassiseen tyyliin, mutta jos kyseessä on moderni tyyli, se voi olla täysin oikea. Antaa melko sileän
71 vastausta · 20,0k lukukertaa
E
Erik_D: Carl: Oletko tehnyt yhtään asennusta, jossa on ekk löysänä seinissä?
8 vastausta · 3,8k lukukertaa
H
Husbyggaren: Aiemmin on keskusteltu jonkin verran eri rakennusmateriaaleista, mutta ei eri kivitalotoimittajista. Joten haluaisin edelleen mielelläni saada vastauksia siihen, miksi valitsitte tietyn kivitalotoimittajan ja miten mielestänne projekti on sujunut. Olen kiitollinen kaikista viittauksista! //Talorakentaja
2 vastausta · 3,6k lukukertaa
J
jonasmj: Laitoin Marmorocia isän taloon melkein 10 vuotta sitten. Näyttää yhä "uudelta"... Helppo työskennellä sen kanssa ja se nousee nopeasti. (sen voi helposti tehdä itse) Jonkin ajan kuluttua seinän osiin tuli hieman leväkasvustoa (sammal)... Vähän "vahvaa" pesuainetta ja painepesuria käyttäen se oli periaatteessa poissa. Jos riski tällaisen kasvuston syntymiselle on suuri siellä mihin
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
cubix
cubix: Kokeile http://www.varotra.se/
7 vastausta · 2,4k lukukertaa
cubix
7 vastausta · 2,4k lukukertaa
Q
que: Joo, ajattelin niin, ensisijaisesti se höyläämätön ulospäin. Kävin tänään sahalla katsomassa, ja näyttää siltä, että ei ole mitään tiettyä puolta, joka höylätään, joten on itse asiassa mahdollista valita 50-50 ja saada sekä höyläämätön ulospäin että sekä sydänpuu ulos/sisään kuten aiemmin kuvailin.
3 vastausta · 4,8k lukukertaa
lastkaj
lastkaj: Sitä kutsutaan saumauslastaksi, ja se ei ole aivan sama kuin saumaraudutus. http://www.dinbyggare.se/artiklar/artikel.asp?docid=40 Vanha rikkinäinen sauma tulee poistaa, ja sen jälkeen se on kasteltava vedellä, jotta uusi laasti ei imeydy liikaa. Tiesitkin jo oikeastaan kaiken tämän.... :)
3 vastausta · 4,6k lukukertaa
M
mgb62: Hei Onko kukaan kuullut mitään "Four Seasonsista"? Heidän eri verannamallinsa näyttävät todella tyylikkäiltä mielestäni. Luultavasti ne ovat myös kalliita. Onko kukaan nähnyt tai kuullut tai tietää jotain? Tutustu www.fourseasons-sverige.com
0 vastausta · 3,7k lukukertaa
KarlXII
KarlXII: Ostimme erän 22x95 helmipaneelia alakertaan Lissmasågenilta ja erän 18x95 helmipaneelia yläkertaan AKB:ltä. AKB:n puutavara oli parempaa. Uskomatonta, kun ottaa huomioon että se oli paljon halvempaa.
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [citat] Tuolloin kannattaa jättää kipsi pois ja sen sijaan asentaa jotain, jota kutsutaan kuitukipsiksi. www.xella.com Jos vain tämän levyn hinta on kohtuullinen, aion käyttää tätä sen sijaan, että käyttäisin OSB+kipsiä märkätiloissa ja kellarissa. Tämä levy kestää myös kosteutta huomattavasti paremmin kuin kipsi (ja OSB).
4 vastausta · 9,6k lukukertaa
A
Aurusell: Miten maalataan särkilaattaa? Minkälainen maali, kuinka monta kertaa? Kestääkö se pitkään vai täytyykö maalata usein hilseilyn välttämiseksi? Tuleeko siitä siistiä? >>Stefan<<
4 vastausta · 4,5k lukukertaa
D
David: [citat] Sitten olimmekin vain lottovoittoja jäljellä. yst. terv. david
10 vastausta · 1,9k lukukertaa
E
Eva-Marie: Mistä voin ostaa halpoja kipsilevyjä? Ja mistä halpaa kaakelia? Asun Västernorrlandissa.
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
N
Nix: Tein nopean teoreettisen laskelman ja päädyin arvoon 0,40, mikä on hyvin alhainen, kun otetaan huomioon, että en huomioinut vuotoja, kylmäsiltoja jne. Joten Kallen 0,50-0,55 pitää hyvin paikkansa käytännössä soveltuvana arvona tuohon laskelmaan nähden.
5 vastausta · 11,8k lukukertaa
R
richardw: Ajattelen rakentaa isomman terassin ja mietin, voiko tehdä cc välin terassipylväiden välille 2,2m, jotta se olisi tyylikäs ja tasainen. Rakennan talon kulman ympärille. Silloin saan 3 pylvästä katolle, jonka pituus on 5m, ja sitten vielä 2 matalaa pylvästä aurinkoterassille. Onko kellään cc-ehdotusta terassille modernilla(?) ristikkoaidalla??
0 vastausta · 3,4k lukukertaa
H
Henke_P: http://www.traullit.se valmistetaan edelleen, eristyskyky noin puolet lasivillasta. meillä on 50mm levyt talomme betoniharkkojen sisäpuolella vuodesta -52, sitten rappaus sen sisäpuolella. /Henrik
3 vastausta · 2,0k lukukertaa
H
Hobbyfixarn: Hei, Tarvitsen apua saadakseni tietää mitkä säännöt koskevat paloturvallisuutta autotallissa ja mistä löydän sovellettavat normit. Autotallista tulee erillään oleva lämmin autotalli ja se sijaitsee noin 3 metriä asuinrakennuksesta ja on yhdistetty kylmävarastoon. Ne ovat yhteisellä alustalla ja kunkin osan pinta-ala on 28m[sup]2[/sup] ja 10m[sup]2[/sup]. Kuinka paksu kipsiseinän
0 vastausta · 2,3k lukukertaa
K
Kaifossum: Hei, asun Norjassa, mutta olen ajatellut ostaa Lecaa Ruotsista. Joten mietin, tietääkö kukaan, mistä voin ostaa leca lähellä Charlottenbergiä?
0 vastausta · 3,0k lukukertaa
E
erikssonjorgen: Kiitos supersuomalaisesta vastauksesta ama ja patrik_t!!!
4 vastausta · 5,7k lukukertaa
E
erikssonjorgen: Kiitos ajatuksista. Olen nyt päässyt niin pitkälle, että olen katsellut hieman verkkosivustoja. On yritys nimeltä Rydab. Heillä näyttää olevan melko tyylikkäitä levuja. Pitäisi hankkia yksi 1 1/2 -kerroksen yläosaan. Mitä mieltä olette levystä (taas)? Jörgen
3 vastausta · 15,3k lukukertaa
E
erikssonjorgen: Kiitos! Kuulostaa järkevältä. Vanha omistaja 70-luvun talosta sai huomautuksen tästä autotallirakennuksen yhteydessä. Kiva tietää. Jörgen
2 vastausta · 14,2k lukukertaa
J
johawk3: No joo, se oli vain taloa varten..... Hän sai myös käsiinsä halvan tontin, jonka hän osti maanviljelijältä. Jos muistan oikein, hän maksoi hieman yli 200000 12000 neliömetristä.... Tontti sijaitsee maaseudulla Västeråsin seudulla. Arvaa, tuleeko kateelliseksi ;D ;D
6 vastausta · 4,5k lukukertaa
C
cyanna: Kuinka paljon MDF tarvitset?
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
C
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
B
bp: hei, onko kukaan rakentanut dorotherm-järjestelmällä http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sivu 31 tai http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + tai - petra
0 vastausta · 2,8k lukukertaa
Sweli
Sweli: [citat] On olemassa! kuten sanoin viestissäni. Näitä levyjä tuo maahan KARL LJUNGBERG & CO AB. Niitä voi ostaa esimerkiksi Fredellsistä ja muista rakennusliikkeistä. Tilasimme ne talotoimittajamme kautta. Hinta on noin 215 kr/neliömetri. Meidän kuutimme ovat puusta ja pyysimme päällysteeksi Masterfacade-levyä, jotta voisimme rapata suoraan siihen tai maalata jollakin, jota
11 vastausta · 19,3k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.