Te, joilla on mäntypaneelia katossa, minkä leveyden olette valinneet laudoille ja mistä olette ostaneet ne? Onko laatueroja? :P
 
Meillä on 120 mm kattopaneelia ostettu Beijer byggmaterialilta.
On varmasti laatueroja... ;)
 
Ostimme erän 22x95 helmipaneelia alakertaan Lissmasågenilta ja erän 18x95 helmipaneelia yläkertaan AKB:ltä.
AKB:n puutavara oli parempaa. Uskomatonta, kun ottaa huomioon että se oli paljon halvempaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.