Aion ostaa materiaalia kattooni - aluskate, ruoteet ja betonitiilikatot. Tarkastin pari vuotta sitten ja muistan, että löysin netistä jostain hyvän pakettihinnan - nyt en löydä sitä enää ??? Tietääkö kukaan, mitä olen voinut nähdä tai onko muita hyviä hintavinkkejä? Ajattelin käsiteltyä kaksikouruista betonitiiltä, kuten Benders tai Jönåker (mieluiten joku iso/tavallinen merkki) ja aluskate YAP 2200 esim. Icopal Macoflex. Ruoteet 25x25 ja 25x38. Olen saanut paikalliselta rakentajalta hintatarjouksen 133 kr/neliö (minulla on 182 neliötä) - onko se hyvä?

Ajattelin vain heittää vanhat betonitiilet pois... vai luuletteko, että joku haluaa ne poiskeräystä vastaan? Missä voisin ilmoittaa siinä tapauksessa?
Jos heitän ne pois - mistä vuokrata kontti edullisimmin?
Huh... vielä yksi kysymys: Mistä voi vuokrata hyvän kuljetinlinjan, jotta saisi tiilet ylös/alaspäin?

Suuret kiitokset kaikista vastauksista :)
 
aina joku, joka ottaa ne ilmaiseksi, jos he saavat ne...

Sitten et tarvitse kuljetushihnaa saadaksesi ne alas, vaan riittää naulata yhteen kaksi karkeaa lankkua ja liu'uttaa ne alas...

pyydä sitten nosturia uusien toimituksen yhteydessä, niin voitte laittaa ne suoraan kasoihin katolle ///
 
Hejan

www.Cramo.se vuokraa kuljetusnauhaa & Pan kap (riktig! e nog värt pengarna om det e mycket o kapa)

Onnea matkaan
 
Kiitos vastauksista! Tämä alkaa tuntua hyvältä :)
 
Onko sinulla muita laskelmia? Tiedätkö kuinka paljon rakentaja haluaa vaihtaa kun lähdetkin Mallorcalle? ;)
 
No, jotakuinkin. Olen itse saanut tarjouksen 68 000 ja minulla on ystäviä, jotka ovat teettäneet sen samanlaisella hinnalla. Lasken, että käytän korkeintaan puolet tästä materiaaleihin, konttiin, konevuokriin jne. - ei toki laskettuna minun ja perheen/ystävien työpanosta!

Mutta jos teen sen itse, minulla on varaa rentoutua Mallorcalla sitten ;D Ja onhan se vähän hauskaa tietysti! Lisäksi uskon, että teen itse asiassa paremman työn... huomasin esimerkiksi, että naapureilla, joilla on sama kattokaltevuus, oli 15 rivitettyä pannua, vaikka laskelmieni mukaan pitäisi olla 19 tai 20 (nyt on 14 ja se on aivan liian vähän).
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.