3 579 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Roikkuva tiili
Nyt paljon kysymyksiä tiilistä ja muurauksesta.
Minulla on ongelma, että tiili "roikkuu" kaikkien ikkunoiden ja ovien ympärillä talossa. Ja nyt tarvitsisin vähän neuvoja siitä, miten voisin korjata tämän hyvällä tavalla. Olen saanut vähän neuvoja muilta, mutta kysyn täältäkin
Näyttää siltä, että raudoitus on työntänyt tiiliä ulospäin.
Pitäisikö purkaa kaikki tiili ikkunoiden yläpuolelta, sahata raudoitus poikki ja muurata paikalle tiilipalkki? mitä sellaiset maksavat? mistä niitä ostaa?
Vai pitäisikö laittaa paikalleen latta tai rautapalkki?
Mikä tapa kuulostaa parhaalta? Vai onko jollakin muita ehdotuksia? ???
Laitan linkin "ongelman" kuviin.
http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=135703717
Minulla on ongelma, että tiili "roikkuu" kaikkien ikkunoiden ja ovien ympärillä talossa. Ja nyt tarvitsisin vähän neuvoja siitä, miten voisin korjata tämän hyvällä tavalla. Olen saanut vähän neuvoja muilta, mutta kysyn täältäkin
Näyttää siltä, että raudoitus on työntänyt tiiliä ulospäin.
Pitäisikö purkaa kaikki tiili ikkunoiden yläpuolelta, sahata raudoitus poikki ja muurata paikalle tiilipalkki? mitä sellaiset maksavat? mistä niitä ostaa?
Vai pitäisikö laittaa paikalleen latta tai rautapalkki?
Mikä tapa kuulostaa parhaalta? Vai onko jollakin muita ehdotuksia? ???
Laitan linkin "ongelman" kuviin.
http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=135703717
Se ei näyttänyt kovin hauskalta.
On tietenkin mahdollista ostaa tiilipalkkeja (muun muassa Tegelförsäljningenilla Tukholmassa), mutta niiden saaminen "sinun" tiilestäsi on vähemmän todennäköistä.
Voi miettiä, miten se on päässyt noin tapahtumaan... ovatko he asettaneet sen karmiin ja muuranneet sen päälle vai?
On tietenkin mahdollista ostaa tiilipalkkeja (muun muassa Tegelförsäljningenilla Tukholmassa), mutta niiden saaminen "sinun" tiilestäsi on vähemmän todennäköistä.
Voi miettiä, miten se on päässyt noin tapahtumaan... ovatko he asettaneet sen karmiin ja muuranneet sen päälle vai?
Olen katsellut koko aluetta ja toistaiseksi en ole löytänyt yhtään taloa, joka on muurattu kuten minun ilman stötfogar. En tiedä tarkalleen, mihin alimmat kivet nojaavat, onko se karmit vai ei. En ole vielä tutkinut sitä niin tarkasti.
Klikkaa tästä vastataksesi