Eivätkö kaikki moottoritien puolet ole vääriä puolia???
8) 8) 8) 8) 8) 8)
(Sanoo kaveri, joka asuu Tukholman Kehätien vieressä...)
Koska moottoritie, josta puhumme, kulkee Espanjasta sinne, minne se loppuukaan ylhäällä lapphelvittat, niin itse asiassa suurin osa väestöstä asuu tämän moottoritien toisella tai toisella puolella pohjoisella pallonpuoliskolla.....
Koska moottoritie, josta puhumme, kulkee Espanjasta sinne, missä se sitten päättyykään ylös Lappiin saakka, niin itse asiassa suurin osa väestöstä asuu pohjoisella pallonpuoliskolla moottoritien toisella tai toisella puolella.....