Nix sanoi:
Eivätkö kaikki moottoritien puolet ole vääriä puolia???
8) 8) 8) 8) 8) 8)

(Sanoo kaveri, joka asuu Tukholman Kehätien vieressä...)
Koska moottoritie, josta puhumme, kulkee Espanjasta sinne, minne se loppuukaan ylhäällä lapphelvittat, niin itse asiassa suurin osa väestöstä asuu tämän moottoritien toisella tai toisella puolella pohjoisella pallonpuoliskolla.....

Myös sinä..... ;)
 
MathiasS sanoi:
Koska moottoritie, josta puhumme, kulkee Espanjasta sinne, missä se sitten päättyykään ylös Lappiin saakka, niin itse asiassa suurin osa väestöstä asuu pohjoisella pallonpuoliskolla moottoritien toisella tai toisella puolella.....

Myös sinä..... ;)
Me asumme saarella, siellä ei ole moottoritietä ;)
 
Nix sanoi:
Vi bor på en ö, på den finns ingen motorväg ;)
Men jag är helt säker på att du bor på ena eller andra sidan av den här motorvägen jag pratar om.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.