19 934 lukukertaa ·
71 vastausta
20k lukukertaa
71 vastausta
Pinta vs Puu
Ahaa, siis sellainen seinä se on. Henkisesti raskas ajatus tietää, että seinän läpi voi melko helposti päästä vain vasaralla. Jopa puujulkisivu on oikeastaan hieman kestävämpi.cyanna sanoi:
Vai onko ulkogyproc "iskunkestävä"?
Kuulin vähän tänään yhdeltä puhdistajalta, hän sanoi että käyttää styrox-versiota ja sitten rappaus sen päälle, niin se on herkkä esimerkiksi jos joku lapsi ampuu salibandypallolla/kiekolla jne., niin on uskomattoman vaikeaa tehdä niin siistiä korjausta että korjaus ei näy.
Min man håller med dig 100%. Vi har tittat på flera hus byggda av samma entreprenör med den fasaden. Dessvärre inget var äldre än fyra år, men på dessa fyra år var det inga sprickor, avflaggnade delar eller andra fasadskador.Framerate sanoi:
Får väl återkomma om några veckor när vi själva har flyttat in och hunnit "testa" hur det håller mot hårdhänt behandling.....
Huh .. olemme valinnan edessä valitsemassa puujulkisivun ja rappauksen välillä .. rappauksesta tulisi noin 30-40.000 kalliimpi verrattuna puujulkisivuun (noin 90.000 yhteensä rappauksesta, puhutaan käteisestä ilman kuittia), mutta olen hieman epävarma, kumpi on mielestäni tyylikkäämpi. Puujulkisivu näyttää hieman "kodikkaammalta" ja "kodinomaisemmalta" ja rappaus hieman "tyylitellymmältä" ja ehkä hieman "jäykältä".
Hemmetti ja meidän täytyy päättää huomenna, sillä silloin on talon lopullinen tilaus ..
???
Hemmetti ja meidän täytyy päättää huomenna, sillä silloin on talon lopullinen tilaus ..
Ta det inte så bokstavligt, vad jag menar är att hela väggen känns lite bräcklig, inte att jag tror att någon ska ta sig igenom den. >jureit sanoi:
...Ajatus siitä, että on niin monta kerrosta eri rakennusmateriaaleja, jotka pitäisi suojata ja samalla tehdä yhteistyötä keskenään, voisi itse asiassa tuntua paljon raskaammalta. Pieni virhe päällekkäisyydessä tai jännityksissä rakenteessa ja voi ihmetellä, mikä pitää ja mikä antaa periksi ???
Gaia
Gaia
Äh! En jaksa enää miettiä kaikkia skenaarioita, lisäksi olen nyt tarkastellut Stoputsade taloja yksityiskohtaisesti ja ne näyttävät itse asiassa vaikuttavilta. Enemmän kuin hi-tech-laminaatti kuin rappaus varsinaisessa mielessä.
Se saa kantaa tai katketa! MINÄ olen nyt hyväksynyt Stoputs puutaloissa hyvänä ja kestävänä vaihtoehtona.
Se saa kantaa tai katketa! MINÄ olen nyt hyväksynyt Stoputs puutaloissa hyvänä ja kestävänä vaihtoehtona.
Ehkä vähän myöhäinen viesti... ja ehkä joku on jo maininnut tämän..?
Miksi ei valitsisi tiiviisti seisovaa puupaneelia, jossa laudat ovat lähes reunassa kiinni toisiinsa (laudat eivät siis ole viistottuja)? Se riippuu tietysti siitä, millainen talo aiotaan rakentaa, ei ehkä sovi klassiseen tyyliin, mutta jos kyseessä on moderni tyyli, se voi olla täysin oikea. Antaa melko sileän vaikutelman samalla kun säilyttää puun tuntuman.
Alun perin harkitsimme rappausta, koska pidimme siitä eniten talotyypissä, jonka aiomme rakentaa. Vierailun jälkeen tontilla myyjän kanssa, hän ehdotti sen sijaan sileää puujulkisivua. Tämä johtui erityisesti siitä, että useimmat (kaikki...) talot ympäristössä ovat puujulkisivuja, ei haluta erottua...
Nyt olemme erittäin tyytyväisiä valintaamme (vaikka emme ole edes aloittaneet rakentamista vielä). Lisäksi tämän julkisivutyypin voi valita ilman lisäkulua...
Miksi ei valitsisi tiiviisti seisovaa puupaneelia, jossa laudat ovat lähes reunassa kiinni toisiinsa (laudat eivät siis ole viistottuja)? Se riippuu tietysti siitä, millainen talo aiotaan rakentaa, ei ehkä sovi klassiseen tyyliin, mutta jos kyseessä on moderni tyyli, se voi olla täysin oikea. Antaa melko sileän vaikutelman samalla kun säilyttää puun tuntuman.
Alun perin harkitsimme rappausta, koska pidimme siitä eniten talotyypissä, jonka aiomme rakentaa. Vierailun jälkeen tontilla myyjän kanssa, hän ehdotti sen sijaan sileää puujulkisivua. Tämä johtui erityisesti siitä, että useimmat (kaikki...) talot ympäristössä ovat puujulkisivuja, ei haluta erottua...
Nyt olemme erittäin tyytyväisiä valintaamme (vaikka emme ole edes aloittaneet rakentamista vielä). Lisäksi tämän julkisivutyypin voi valita ilman lisäkulua...
Klikkaa tästä vastataksesi