B bp #1 Jäsen · 1 viesti 21 maa 2004 klo 20:38 bp Jäsen 1 viesti 21 maa 2004 klo 20:38 #1 hei, onko kukaan rakentanut dorotherm-järjestelmällä http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sivu 31 tai http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + tai - petra
hei, onko kukaan rakentanut dorotherm-järjestelmällä http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sivu 31 tai http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + tai - petra