Hei.

Nyt palaa hihassa. Seikkailu alkaa pian.
Olen tarkistamassa salaojaputkia ja kuten kaikessa muussakin, valinnanvaraa on paljon.
ESS-DRÄN, "tavalliset" salaojaputket, "tavallinen" salaojaletku jne.

Kysymys teille, jotka olette rakentaneet perustuksen itse tai tiedätte, mitä perustusurakoitsijanne käytti:
Mitä olette valinneet, miksi ja kokemuksia??
Ja mistä olette tehneet ostoksenne.

Kiitos etukäteen
Said
 
Hei,

se kaveri, joka teki salaojat minulle, laittoi "tavalliset" salaojaputket. Hän katsoi, että letku oli liian hankala työskennellä.

-- Arne
 
Slangi on tosi hankala saada suoraksi ja pitää paikallaan.

Tavalliset viemäriputket ovat halvimpia Bygg-maxissa niin kauan kuin tiedän.

ESS-DRÄN en ole kokeillut, mutta sen pitäisi olla erittäin hyvä.

Jos sinulla on hyvä maaperä, käytä tavallisia putkia. Jos olosuhteet ovat huonommat, valitse ESS-DRÄN.

/Roger
 
Hei Said

On helpompaa saada kaato putkilla kuin letkulla.
 
Salaojatarvikkeet kannattaa ostaa Granngårdenista,
Maanviljelijät ostavat niitä kilometrikaupalla, joten heillä on yleensä todella hyvät hinnat.
 
Kiitos vinkeistä.

Karl12:
Löysin kotisivun, mutta voiko nähdä mitä tuotteita heillä on??


Se taitaa olla ESS-DRÄN.

Said
 
Said,

minulla ei ole aavistustakaan heidän webistä, minulla on yksi aivan lähellä, joten minun ei ole tarvinnut vilkaista.
Soita ja kuuntele! :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.