1 919 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
"Vuorata talo" ??
Mietin, mikä materiaali olisi suositeltavaa, kun "peittää" runkoa. Olin alun perin ajatellut 9 mm ulkokipsiä, mutta nyt olen huomannut, että monet käyttävät asfaboard-kuitulevyä. Mikä erottaa nämä tyypit toisistaan, teknisesti katsoen? Ovatko molemmat tyypit tuulenpitäviä?
Mikä on paras valinta?
Mikä on paras valinta?
Meillä oli asfaboard nykyisessä rakennusprojektissamme, mutta emme ole oikein tyytyväisiä. Muutaman viikon auringossa ja kosteudessa asfaboardilla oli taipumus kaartua, mikä varmaan heikentää sen toimivuutta. Seuraavalla kerralla kokeilemme varmaankin ulkogipsiä.
Terveisin
David
Terveisin
David
Noh,
Minulla on tyttöystävä, joka ei halua alkaa työskennellä uudestaan.
Normaalit tytöt hankkivat lapsia, minun tyttöystäväni rakentaa taloja. Tämä sopii myös minun nomadikäyttäytymiseeni. Me suunnittelemme muuttavamme joka toinen tai kolmas vuosi. Jos sitten ansaitsee vähän siitä, ei sekään ole huono asia, vaikka pidetäänkin rumana ansaita rahaa asumisella Ruotsissa. (Mitä Ruotsissa saa muuten ansaita rahaa? Lottovoitot?) Lopuksi katsomme, mitä voimme tehdä paremmin/halvemmin seuraavalla kerralla, (esimerkiksi sähköasennukset). >
Ensimmäinen rakennus maksoi miljoona enemmän kuin olimme ajatelleet. Olemme (lähes) valmiita ensimmäisen rakennuksemme kanssa ja olemme juuri aloittaneet uuden.
ystävällisin terveisin
David
Minulla on tyttöystävä, joka ei halua alkaa työskennellä uudestaan.
Normaalit tytöt hankkivat lapsia, minun tyttöystäväni rakentaa taloja. Tämä sopii myös minun nomadikäyttäytymiseeni. Me suunnittelemme muuttavamme joka toinen tai kolmas vuosi. Jos sitten ansaitsee vähän siitä, ei sekään ole huono asia, vaikka pidetäänkin rumana ansaita rahaa asumisella Ruotsissa. (Mitä Ruotsissa saa muuten ansaita rahaa? Lottovoitot?) Lopuksi katsomme, mitä voimme tehdä paremmin/halvemmin seuraavalla kerralla, (esimerkiksi sähköasennukset). >
ystävällisin terveisin
David
Klikkaa tästä vastataksesi