4 197 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Materiaalia terassille (etelä Tukholma), suosituksia pyydetään
Olen ostanut suurimman osan puutavarastani Lissma Sågista. Puutavaran laatu on aivan kuten palvelukin huippuluokkaa.
Kuljetuskustannukset riippuvat etäisyydestä Lissmassa, mutta ne ovat myös neuvoteltavissa....
Kuljetuskustannukset riippuvat etäisyydestä Lissmassa, mutta ne ovat myös neuvoteltavissa....
Puhuin tänä aamuna AKB:n kanssa, koska tarvitsen suurta määrää tavaraa.
On kuitenkin niin, että kieltäydyn täyttämästä koko tonttia puutavaralla saadakseni määräsaldon suuren oston yhteydessä. Ei oikein toimi varastoida 50 OSB-levyä ja yhtä monta kipsilevyä..... Lissman sahalla on toiminut hienosti ostaa alennuksella arvioidun volyymin perusteella, mutta AKB:lla tuli täystyrmäys. >
Mao AKB voi hypätä järveen. Tai eteen, jos se sopii paremmin.
On kuitenkin niin, että kieltäydyn täyttämästä koko tonttia puutavaralla saadakseni määräsaldon suuren oston yhteydessä. Ei oikein toimi varastoida 50 OSB-levyä ja yhtä monta kipsilevyä..... Lissman sahalla on toiminut hienosti ostaa alennuksella arvioidun volyymin perusteella, mutta AKB:lla tuli täystyrmäys. >
Mao AKB voi hypätä järveen. Tai eteen, jos se sopii paremmin.
Se, mikä on vähän ikävää, on että meillä on nyt jäljellä vain puolikas pääty eterniittiä. Joo, vähän on tietysti jäljellä pesutuvan katossa....
Ehkä minun pitäisi säästää muutama mutka eterniitistä valmistetuista ilmanvaihtoputkista ullakolle, jotta säilyttäisin kodikkaan tunnelman.
Ehkä minun pitäisi säästää muutama mutka eterniitistä valmistetuista ilmanvaihtoputkista ullakolle, jotta säilyttäisin kodikkaan tunnelman.
Jos teet eterniittimuseon, jossa on vähän kuituja leijailemassa huoneessa, museon ei tarvitse olla avoinna kovin kauan selvitäkseen meitä kaikkia kauemminMathiasS sanoi:
Se, mitä toimitetaan, on yleensä erittäin tuoretta ja juuri painettua.
Laita paino päälle, jotta laudat eivät kuivu auringossa.
Osittain ne voivat taipua, ja osittain leveys voi vaihdella - sen huomaat, kun asetat ne lyhyt pää lyhyt päätä vasten, kun liität ne yhteen.
Laita paino päälle, jotta laudat eivät kuivu auringossa.
Osittain ne voivat taipua, ja osittain leveys voi vaihdella - sen huomaat, kun asetat ne lyhyt pää lyhyt päätä vasten, kun liität ne yhteen.
Klikkaa tästä vastataksesi