Olen ostanut suurimman osan puutavarastani Lissma Sågista. Puutavaran laatu on aivan kuten palvelukin huippuluokkaa.

Kuljetuskustannukset riippuvat etäisyydestä Lissmassa, mutta ne ovat myös neuvoteltavissa....

Joo, otin sen AKB:stä.
Erittäin hyvä laatu - olen erittäin tyytyväinen.

Puhuin tänä aamuna AKB:n kanssa, koska tarvitsen suurta määrää tavaraa.

On kuitenkin niin, että kieltäydyn täyttämästä koko tonttia puutavaralla saadakseni määräsaldon suuren oston yhteydessä. Ei oikein toimi varastoida 50 OSB-levyä ja yhtä monta kipsilevyä..... Lissman sahalla on toiminut hienosti ostaa alennuksella arvioidun volyymin perusteella, mutta AKB:lla tuli täystyrmäys. >:(

Mao AKB voi hypätä järveen. Tai eteen, jos se sopii paremmin.

jureit sanoi:
Har du fått samma pris på Lissma då?
Ja jag var just där och hämtade det jag skulle ha, bättre pris än AKB.

jureit sanoi:
Det vart ju toppen!
Ja ett ;D på läpparna hela dan. Dessutom har jag fått stå utomhus och riva ner ETERNIT, mitt favoritmaterial, i solsken på eftermiddagen. Kan det bli bättre? 8)

Joskus elämä leikkii. Ei kuka tahansa saa kevätfiiliksiä eternitistä... ;)

Se, mikä on vähän ikävää, on että meillä on nyt jäljellä vain puolikas pääty eterniittiä. Joo, vähän on tietysti jäljellä pesutuvan katossa....

Ehkä minun pitäisi säästää muutama mutka eterniitistä valmistetuista ilmanvaihtoputkista ullakolle, jotta säilyttäisin kodikkaan tunnelman.

MathiasS sanoi:
Ehkä minun pitäisi säilyttää muutama mutka eterniittituuletusputkia ullakolla, jotta kodikas tunnelma säilyisi.
Alatko tulla nostalgiseksi? ;)

Immobil sanoi:
Alkaako nostalgia iskeä? ;)
Joo, nyt kaikki asbestilevyt ovat poissa julkisivusta itse asiassa. On vain vähän jäljellä pesutuvassa.

Ehkä pitäisi järjestää pieni asbestilevymonumentti, joka kestää meidät kaikki....:)

MathiasS sanoi:
Ja nyt on kaikki eterniitti poistettu julkisivusta. On enää vähän jäljellä pesutuvassa.

Ehkä pitäisi järjestää pieni eterniittimonumentti, joka kestää meitä kaikkia pidempään....:)
Jos teet eterniittimuseon, jossa on vähän kuituja leijailemassa huoneessa, museon ei tarvitse olla avoinna kovin kauan selvitäkseen meitä kaikkia kauemmin ;)

Charlie, saitko hyvää virke...? :)

Nix sanoi:
Jos perustat eterniittimuseon, jossa on hieman kuitua leijumassa ympäri huonetta, museon ei tarvitse olla auki kovin kauan selvitäkseen meistä kaikista ;)
Rakennan koko museon eterniitistä. Se selviytyy seuraavasta maailmansodasta.

Se, mitä toimitetaan, on yleensä erittäin tuoretta ja juuri painettua.
Laita paino päälle, jotta laudat eivät kuivu auringossa.

Osittain ne voivat taipua, ja osittain leveys voi vaihdella - sen huomaat, kun asetat ne lyhyt pää lyhyt päätä vasten, kun liität ne yhteen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.