D
danielr112: Hehehe :D hitto miten kiva
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
D
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
Å
ålesund: Me vaihdoimme mökkiämme, joka on rakennettu vuonna -69, melkein 10 vuotta sitten. En ehkä muista kaikkia yksityiskohtia. Meitä oli kolme henkilöä, joista yksi oli timpuri (en minä). Avasimme sisäseinän vähän ylhäältä, otimme eristeet pois, sahasimme alajuoksun jokaisen pystytolpan kohdalta. Laitoimme kottlingeja pystytolppien väliin, joilla sitten nostimme talon seinää. Saimme
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Naulain kapealla selällä (5,7mm) suositellaan. Tämäntyyppinen naulain on yleensä yhdistetty klammeri/t-naulain. Ja jättää jälkiä puuhun, kun naulaa t-naulaimella. :(
2 vastausta · 9,5k lukukertaa
O
orstigsnybro: [citat] :) Noniin. Sitten mennään!
15 vastausta · 5,6k lukukertaa
Returia
Returia: Kuva-Googla "concrete sink" niin saat esiin paljon hienoja kuvia betonialtaista sekä runsaasti tietoa. Tässä ovat muutamia suosikkejani.
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
N
nybyggarbjörn: Kiitos kaikista vastauksista. Syy miksi mietin asfaboardin laittamista on se, että sitä on talon muissa osissa ja haluan välttää etäisyyksien asettamisen naulauslistoihin, jotta paneeli tulee samalle tasolle olemassa olevan paneelin kanssa. Syy miksi alunperin laitoin tuulensuojakalvon on se, että halusin nopeasti sulkea ja minulla ei ollut asfaboardia kotona. Nyt olen tehnyt päätöksen
7 vastausta · 8,6k lukukertaa
M
Mäster: Tavallinen kipsi on vähän raskaampaa kantaa, mutta se on yleensä halvempaa ja hieman sileämpää, jos taustalla on hyvin epätasainen pinta. Remonttikipsin haittapuolena on se, että se näyttää usein vähän rumalta ruuvien ympärillä, kun taas tavallinen kipsi peittää ne paremmin. Jos sinulla on useita huoneita, joita pitää tehdä, mielestäni voit harkita tavallista kipsiä.
9 vastausta · 6,2k lukukertaa
v-g
v-g: Bitumimatto putken ympärillä, saatavilla itseliimautuvana esim. mekonomen.fi. Vaimentaa painonsa vuoksi ja tekee siitä erittäin tehokkaan. Sitä käytetään mm. estämään auton peltiä taipumasta, kun on hieman stereot, voi myös käyttää yleiseen ääneneristykseen.
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
R
Roundup: Luulen, että korkeuserot eivät ole ongelma edes melko voimakkaan rakennetapetin kanssa joissakin paikoissa. Jos korkeuserot näkyvät, voit yksinkertaisesti tasoittaa vähän leveämmin.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
P
pärzon: Puhuin tänään erään kaverin kanssa EPS cementilta ja hänen mukaansa ei pitäisi olla mitään ongelmaa valaa platonmaton päälle. Menetelmä on täsmälleen sama kuin kelluvassa rakenteessa sillä erolla, että rakennusmuovi vaihdetaan platoniksi.
1 vastaus · 4,2k lukukertaa
M
Mats: Kuivassa ja sisätiloissa se toimii.
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
J
Jansson77: Voiko käyttää tavallista himmeää kattomaalia lecatiiliseinään sisätiloissa? Monet maalaavatkin savupiipun tavallisella sisäkäyttöön tarkoitetulla vesipohjaisella maalilla. & tässä tapauksessa (sisätiloissa) eikö maalin tarvitse hengittää?????
5 vastausta · 17,0k lukukertaa
Berliner
Berliner: Hei, ota Rothbandin sijaan fot lim, jos sinulla on jo kipsiä seinillä, saatavilla Cheapyssä. Toimii erinomaisesti.
8 vastausta · 17,7k lukukertaa
joflopp
joflopp: Kiva nähdä, miten se meni, ja että pystyin olemaan avuksi. :)
17 vastausta · 53,6k lukukertaa
F
Fredrik B01: HMJ (Högsbo Järn och Metall) omistaa I palkkeja
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
E
Egon84: Miksi ei seisova 120 ulkopuolella olevaan makuu 120:een ja makuu 45 sisäpuolella? Jos sinulla, kuten näyttää siltä, oli pääsy halpa 120 niin se olisi paljon paremmin eristetty näin.
5 vastausta · 1,0k lukukertaa
S
skånegård: Nyt on reikä tehty, eikä mikään ole romahtanut toistaiseksi... Ja seinä ei todellakaan ollut kantava. Seinän savi oli mahdollista murentaa sormilla. Suuret kiitokset viesteille. Ne auttoivat minua paljon!
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
Returia
Returia: Jos katsotte tätä sivua, niin näette, että se vaikuttaa olevan erityinen tyyppi pintakäsittely, ei vain "sileä betong". www.tendances-decoration.fr/.../beton_cire.jpg
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
M
moOd: Hei, Olen parhaillaan purkamassa kaakelia ja klinkkeriä vanhasta kylpyhuoneesta. Talo on 50-luvun omakotitalo, jossa kylpyhuone on kellarikerroksessa, puoliksi maan alla. Huomasin aiemmin kellarin tuoksuvan oudolta, kun muutimme sisään noin kaksi viikkoa sitten ja olen todennäköisesti onnistunut paikantamaan hajun kylpyhuoneeseen sulkemalla ovet ja nuuskien. Valitettavasti hajuaisti on nyt
0 vastausta · 3,2k lukukertaa
J
JanneL: Jos seinän on tarkoitus olla siinä pysyvästi, mielestäni sinun pitäisi sahata pois parketti kynnyksen alta. Minulla on itselläni huonoja kokemuksia seinien asettamisesta lattian päälle. Ajattelen silloin erityisesti äänieristystä huoneiden välillä.
8 vastausta · 13,8k lukukertaa
Johan Gunverth
Johan Gunverth: Pitäisihän näitä löytyä mistä tahansa oikeasta rakennusmarkkinoista. Gapron valikoima on esimerkki http://www.gapro.se/uploads/produkter66.pdf
2 vastausta · 3,8k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: Olen teipannut ja tasoittanut 2 kulmaa menneellä viikolla, yksi 90- ja toinen 45-asteinen. 45 istuu lattiasta kattoon. 90-kulma on portaikon koteloinnissa ylhäällä (joten toivottavasti lelut eivät osuisi siihen - saa toivoa) :)
19 vastausta · 68,0k lukukertaa
·
S
savio: Olen nyt kiinnittänyt säännön ylös asti, mutta se on silti epätasainen, eroaa 2 cm korkeimmasta alimpaan pisteeseen =(
6 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
B
Borgen: Hei - Uskon, että Fredells voi myös auttaa sinua //Borgen
7 vastausta · 2,0k lukukertaa
S
samuelk: Kiitos nopeasta vastauksestasi, katsoin linkkiä ja näin, että se oli 500 mm juuri kuten sanoit. Kamiinan yläreuna tulee olemaan 1000 mm päässä katosta, joka on rapattu (noin 20 mm). Kuitenkin savupiippu tulee menemään hieman kriittisesti ja sisään siellä, missä ilmanvaihtokanava sijaitsee. Yksi vaihtoehto voisi olla poistaa puulista, joka on syvennyksessä, ja korvata se rapsilla.
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
A
Ahlbom: En tiedä, oletko jo ehtinyt tehdä rappauksen, mutta jos et ole ehtinyt ja huoli pakkasesta on vielä olemassa, on olemassa anti-frost-aineita, jotka voi sekoittaa mukaan, ja niitä voi ostaa rakennustavarataloista.
12 vastausta · 7,5k lukukertaa
L
lillaelektrikern: en voi pitää alhaalla olevaa palkkia, koska haluan autotalliin nosturin ja jotta pystyn nostamaan auton riittävän korkealle, se on tiellä, mutta kuten kirjoitettu, ensimmäisen esimerkin kuva voi toimia
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
R
robsarve: Poistin viestin, koska meillä on käynnissä prosessi vakuutusyhtiön kanssa. Olen tähän mennessä kuluttanut melkein puoli miljoonaa ongelmaamme. Fyysisten haittojen lisäksi. Suuret määrät aldehydejä voivat ilmeisesti aiheuttaa polymerisaatiota lastulevyn sidosaineissa ja siten vapauttaa kaasuja. "Ilmatartunta".
27 vastausta · 37,4k lukukertaa
nimhed
nimhed: [citat] Mikä hyvä linkki! Kiitos
2 vastausta · 5,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.