2 395 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Kattotuolien uudelleenrakentaminen
Jäsen
· Södermanland
· 9 viestiä
olen muuttamassa vanhaa lato autotalliksi. haluan muuttaa autotallin kattotuolit mahdollisimman korkeiksi. autotallin osa on 10 metriä pitkä, ja siinä on ns. kevyt peltikatto. kaikki kattotuolien puutavara on tänään kuusi puutavaraa, joiden mitta on noin 220*145 ja se on cc noin 3000-3500mm. ensimmäisessä kuvassa ne näyttävät tältä. onko mahdollista muuttaa niitä jommankumman kahden esimerkkikuvan mukaan, vai onko muita ideoita tai vinkkejä?
Jäsen
· Stockholms län
· 221 viestiä
alemman hirren tehtävä on kantaa vedossa. jos sen poistaa, pyramidin ulommat, alemmat kulmat laskeutuvat ulospäin.
toinen kuva voisi mahdollisesti toimia.
mutta etkö voisi vain nostaa sisäkattoa ylempään poikittaiseen palkkiin ja jättää alemmat hirret näkyviin? jos se on vanha lada, luulen että olisi hienoa säilyttää talossa hieman rustiikkisuutta ja historiaa.
toinen kuva voisi mahdollisesti toimia.
mutta etkö voisi vain nostaa sisäkattoa ylempään poikittaiseen palkkiin ja jättää alemmat hirret näkyviin? jos se on vanha lada, luulen että olisi hienoa säilyttää talossa hieman rustiikkisuutta ja historiaa.
Jäsen
· Södermanland
· 9 viestiä
en voi pitää alhaalla olevaa palkkia, koska haluan autotalliin nosturin ja jotta pystyn nostamaan auton riittävän korkealle, se on tiellä, mutta kuten kirjoitettu, ensimmäisen esimerkin kuva voi toimia
Klikkaa tästä vastataksesi