3 791 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka tasoittaa katto liukuoville?
Olen purkanut kahden vaatekaapin seinät eteisessä, johon aion asentaa liukuovikaapin.
Olen ajatellut tilata tämän oven Skånska Byggvarorilta:
http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/garderober/garderob_london/vit_gra/
Seinät ovat suorat, lattia on suora ja siisti, mutta ongelmana on epätasainen katto.
Ovet vaativat, että katon korkeus on 236-240 cm ja se on jossain siinä välissä, mutta kuten sanottu, erittäin epätasainen.
Kysymys on nyt, miten tasoitan kevytsorabetonista olevan katon niin, että saan sen todella suoraksi, jotta kaapin ovet asettuvat täydellisesti.
Olen ajatellut tilata tämän oven Skånska Byggvarorilta:
http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/garderober/garderob_london/vit_gra/
Seinät ovat suorat, lattia on suora ja siisti, mutta ongelmana on epätasainen katto.
Ovet vaativat, että katon korkeus on 236-240 cm ja se on jossain siinä välissä, mutta kuten sanottu, erittäin epätasainen.
Kysymys on nyt, miten tasoitan kevytsorabetonista olevan katon niin, että saan sen todella suoraksi, jotta kaapin ovet asettuvat täydellisesti.
en ole asiantuntija siinä, mutta olisin asettanut sinne säännön, jota olisin tasoittanut pienillä etäisyyksillä. Mutta silloinhan se vaatii, että "verhoilet" sitten säännön niin, että etäisyydet ja reiät eivät näy.
Toinen ratkaisu voisi olla tasoittaa se jonkinlaisella fixillä, levität fixin ja sitten asetat säännön niin, että voit tarkistaa onko se tasainen ja siisti, sitten pois säännön kanssa, tai asetat säännön niin että se on tasainen ja siisti, ja sitten painat fixin niihin reikiin, jotka jäävät katon ja säännön väliin.
Toinen ratkaisu voisi olla tasoittaa se jonkinlaisella fixillä, levität fixin ja sitten asetat säännön niin, että voit tarkistaa onko se tasainen ja siisti, sitten pois säännön kanssa, tai asetat säännön niin että se on tasainen ja siisti, ja sitten painat fixin niihin reikiin, jotka jäävät katon ja säännön väliin.
Gladh sanoi:en ole asiantuntija siinä, mutta olisin laittanut siihen säännön, jonka olisin tasoittanut pienillä etäisyyksillä. Mutta silloinhan se vaatii, että "peität" säännön siten, etteivät etäisyydet ja reiät näy.
Toinen ratkaisu voisi olla tasoittaa se jonkintyyppisellä fixillä, laitat fixin ja sitten siihen säännön, jotta voit tarkistaa, onko se tasainen ja hieno, sitten pois säännön kanssa, tai laitat säännön niin, että se on tasainen ja hieno, ja sitten painat fixin niihin reikiin, jotka jäävät katon ja säännön väliin.
Viimeksi mainitsemasi sääntö kuulostaa melkein kätevimmältä ehkä.
Poraanko säännön kiinni ja varmistan, että se on tasainen, jotta voin sitten täyttää raot ja reiät fixillä, tarkoitatko?
En ole koskaan tehnyt sitä, mutta ajatus on, että kiinnität säännön seiniisi jollakin tavalla, ja sitten painat fixin/laastin sisään katon ja säännön väliin, missä on reikiä.savio sanoi:
Pitäisi toimia, jos saat tarpeeksi fixiä sisään, voi olla vaikeaa toteuttaa, kun katto ja sääntö ovat hyvin pienellä etäisyydellä toisistaan.
Mitä tarkoittaa kiilata?byggare henke sanoi:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että yritän kiilata yhden poikkituen niin, että se istuu tasaisesti (käytän vatupassia).
Sitten täytän kaiken poikkituen yläpuolelta jollakin muurauslaastilla.
Minulla on vähän kipsitasoitetta johon olen sekoittanut ja täyttänyt erilaisia reikiä, se saattaa toimia?
Klikkaa tästä vastataksesi