67 965 lukukertaa ·
19 vastausta
68k lukukertaa
19 vastausta
Ulkokulma kipsillä
Olen ajanut muutaman ulkokulman viime päivinä Bilteman alu-kulmilla, 9.90.- 2.5 m (http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=156462). Toimi hyvin, erittäin ohuita, joten pitää olla varovainen käsiteltäessä, löytyy myös muovista, vähän helpompia käsitellä mutta vievät vähän enemmän tilaa.
Haha.. kiitos! Löysin sellaisen autotallista (ostin kuolinpesän eläkkeelle jääneeltä puusepältä) ja olen kahden vuoden ajan miettinyt, mitä se on... mutta nyt tiedän! Kiitos!ACME sanoi:
Ostin Buildmaxista kulmia noin 25 kruunua per 2 metriä, nämä kiinnitettiin niiteillä ja niissä oli hyvä reuna pakkelointia varten, jotta niitit eivät nouse esiin, kun pakkeloi. Mielestäni se toimi erinomaisesti eikä vaatinut mitään työkalua 1k:lle.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 viestiä
Kunnes joku kakara törmää kulmaan leluillaan ja koko juttu irtoaa.yens sanoi:
Niitit tuntuvat aika heikoilta.
Olen teipannut ja tasoittanut 2 kulmaa menneellä viikolla, yksi 90- ja toinen 45-asteinen. 45 istuu lattiasta kattoon. 90-kulma on portaikon koteloinnissa ylhäällä (joten toivottavasti lelut eivät osuisi siihen - saa toivoa) 
Klikkaa tästä vastataksesi