Olen ajanut muutaman ulkokulman viime päivinä Bilteman alu-kulmilla, 9.90.- 2.5 m (http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=156462). Toimi hyvin, erittäin ohuita, joten pitää olla varovainen käsiteltäessä, löytyy myös muovista, vähän helpompia käsitellä mutta vievät vähän enemmän tilaa.
 
ACME sanoi:
Ja kiinnitystyökalu, joka maksaa hieman yli tuhannen. Tämä asetetaan kulmien kanssa ja sitten kopautetaan vasaralla kumityynyyn, jolloin kaksi kovametallitappia taittuvat sisään ja pakottavat peltikielekkeet kipsilevyihin:
Haha.. kiitos! Löysin sellaisen autotallista (ostin kuolinpesän eläkkeelle jääneeltä puusepältä) ja olen kahden vuoden ajan miettinyt, mitä se on... mutta nyt tiedän! Kiitos!
 
  • Tykkään
Aniaki
  • Laddar…
Ostin Buildmaxista kulmia noin 25 kruunua per 2 metriä, nämä kiinnitettiin niiteillä ja niissä oli hyvä reuna pakkelointia varten, jotta niitit eivät nouse esiin, kun pakkeloi. Mielestäni se toimi erinomaisesti eikä vaatinut mitään työkalua 1k:lle.
 
yens sanoi:
Ostin kulmat byggmaxista noin 25 kruunua 2 metrin pätkä, nämä kiinnitettiin niiteillä ja niissä oli hyvä reuna tasoitusta varten, jotta niitit eivät nousisi ylös, kun tasoittaa. Mielestäni toimi loistavasti eikä vaatinut työkalua 1k.
Kunnes joku kakara törmää kulmaan leluillaan ja koko juttu irtoaa. ;)
Niitit tuntuvat aika heikoilta.
 
Olen teipannut ja tasoittanut 2 kulmaa menneellä viikolla, yksi 90- ja toinen 45-asteinen. 45 istuu lattiasta kattoon. 90-kulma on portaikon koteloinnissa ylhäällä (joten toivottavasti lelut eivät osuisi siihen - saa toivoa) :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.