D
SBH: kyllä. skugglist ei sovi kaikille
11 vastausta · 7,4k lukukertaa
·
H
hedde: Aion asentaa 14mm parkettilattian Hornbachilta. Jos en käytä lattialastulevyä, pitäisikö minun laittaa "foam" lattian ja platonmaton väliin?
14 vastausta · 2,5k lukukertaa
T
toker78: Venttiili on seinässä. En tullut ajatelleeksi sitä, siitä tulee 90 asteen mutka. Kiitos!
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
S
seven01: Hei Minua kiinnostaa, onko kenelläkään tietoa tästä... Tällä hetkellä on ulkohuone, jossa on seinät ja peltikatto ilman eristystä. Ulkohuone on rakennettu valettujen pilareiden ja painekyllästetyn puutavaran päälle. Haluaisin muuttaa tämän huoneen osaksi asuinosaa lämmityksellä. Huone toimisi makuuhuoneena.. Onko se mahdollista tehdä ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
0 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
S
strevert: Ongelma, jonka näen syvemmän säännön sivuun asettamisessa, on se, että lattian ja katon kohdalla saan epätavallisen mitan. 25 mm, jos asetan 70 säännön. Tarvitsen luultavasti 70mm veden asentamiseen. Uponor pex seinätaivutus 25.
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
S
synpunkter: Kuten sanottu, kipsirappaus kellarin seinille on useimmiten epävarmaa, ainakin jos ne ovat maanalaisia ulkoseiniä, jotka eivät ole kuivia, sanoisin. Kipsirappauksen pohjuste ei ole lainkaan sama asia kuin tavallinen pohjuste. Kipsirappauksen pohjuste (ainakin se, jota olen käyttänyt) on punainen, tahmea ja sisältää hiekkaa - lopputulos on kuin seinä olisi hiekkapaperia, tai jos pelaat
3 vastausta · 7,1k lukukertaa
Z
ZeroX66: Koska olen tehnyt grillin vain lecaharkoilla, kysymys on, millä muuraa parhaan lopputuloksen saamiseksi? Seinä on sitten klassisesti rapattu valkoinen seinä. On varmaan joku tekniikka sen tekemiseenkin :) Nykyään oviaukon ympärillä on vanha puuverhous, joka on melko suora karmissa, sitä ei tulisi jättää paikoilleen ja luottaa siihen. Näyttää olevan tosi hyvin kiinni ivf ...
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
raveper
raveper: Riippuu vähän siitä, kuinka ohuita haluat. Mdf-listoja löytyy 6 mm ja siitä ylöspäin. Lentokonevaneri alkaa 0,4 mm ja siitä ylöspäin :)
8 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
J
Janneman: Siitä tuli ohuita kipsilevyjä, jaoin ne, jotta ne on helpompi nostaa ylös. Minulla on 2 lisäkysymystä tästä. 1. Koolingit eivät olleet 100% tasaiset kipsilevyn taustaa vasten, jouduin painamaan hieman toiselta puolelta, kun ruuvasin ne paikalleen. Nyt ne ovat kiinni runkokehikossa. Kuinka herkkä kipsilevy on tälle? Voiko se murtua tai haljeta myöhemmin? 2. Ajattelin tehdä
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
L
Lillmalen: Jos lasket taipuman, se on sama kuin 1,2 m ja 21 mm raakapontilla, jos valitset 1,8 m ja 32 mm. Taipuma on verrannollinen jännevälin kuutioon ja käänteisesti verrannollinen puun paksuuden kuutioon. Se, kestävätkö kattotuolit sen, on eri asia, kuten aiemmin on sanottu.
17 vastausta · 18,8k lukukertaa
M
martinradbo: Olen nyt täyttänyt tämän uretaanimassalla ja aion sitten ottaa vanhan sahalampaan ja sahata pois turvonneen vaahdon lattian tasalle. Siitä ei tietenkään tule kovaa alustaa koolaukselle, mutta luulen, että se on hyvä kompromissi kylmäsiltojen ja vakauden välillä. Uretaanivaahtopistooli on lämpimästi suositeltava, Bilteman toimii hyvin. Tärkeää on ostaa purkki puhdistusainetta,
9 vastausta · 6,0k lukukertaa
·
PNO
PNO: Tulipalot, jotka ovat aiheutuneet moduulisavupiippujen sopimattomasta sisäänrakennuksesta, ovat olleet jatkuva aihe Myndigheten för samhällskydd och beredskaps lehden Tjugofyra7 kokemus-kategoriassa jo pitkään. Valitettavasti monet näyttävät ajattelevan, että moduulisavupiippu on kuin mikä tahansa viemäriputki tai vastaava. Täytyy ymmärtää, että moduulisavupiippu, jonka pinnan on
17 vastausta · 6,6k lukukertaa
·
Bödde
Bödde: [citat] Kyllä, juuri niin, se on lyhyttä matkaa, jota asetan tukipalkkeja päälle. Liitän kuvan tähän myös... [bild] Minulla on käytössä noin 20 x 20 cm-pylväitä, joita olen miettinyt käyttää suoraan kattoristikoiden alla, ehkä minun pitäisi palata tähän ideaan... Kiitos erinomaisesta listasta! Nyt minulla on ainakin käsitys mitoista!
12 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
P
Pasikoo: Unohdamme tämän. Löysin yrityksen, jonka olin itse unohtanut.
1 vastaus · 819 lukukertaa
H
hakaner: http://www.porextherm.com/en/products/vacupor.html -En tiedä, voiko ostaa yksityishenkilönä?
1 vastaus · 4,0k lukukertaa
G
glinton: Nyt lattia on valmis ja viimeinen laattarivi. Nyt on jäljellä penkin ja kaapin ostaminen. Tulee 600 mm leveä kaappi ja sitten pesu ja kuivaus penkin alle. Mietin, miten kiinnitän penkin seinään. Se tulee istumaan kaapin päällä (katso pohjapiirros ylempänä ketjussa), mutta huoneen kulmassa se pitäisi kiinnittää, joko antamalla sen levätä jonkinlaisen seinään kiinnitetyn laudan
40 vastausta · 24,4k lukukertaa
·
pelpet
pelpet: Jos ylähirren päällä ei ole mitään kuormaa, ehkä voit asettaa levyn päälle. Se saattaa mennä hieman nopeammin kuin vaihtaminen. Jos täytät jollakin tahnalla, sinun täytyy kuitenkin maalata tahna myöhemmin, ja silloin ei olekaan niin paljon enemmän työtä maalata koko vaihtolevy.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
K
_kiM__: Lumpapp Muovi Betonilaatta
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Sinun pitäisi varmaan olettaa, että se on "huijaus". Talon eristämisellä on hyvin vähän tekemistä avaruusaseman lämpöeristyksen kanssa ilmattomassa ympäristössä. Käytä aikasi ja rahasi mieluummin hyväksyttyihin eristysmateriaaleihin, jotka meillä on!
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
N
Nissepisse: Ilman liiallista aiheeseen liittyvää tietoa: Kun otat lämpöenergiaa savupiipusta ylöspäin menevästä ilmasta, se vähentää vetoa (lämmin ilma on kevyempää), mitä halutaan välttää. Tämä ja kondensoitumisriski ovat kai kaksi syytä, miksi halutaan saada hieman lämpöä ulos huipusta ja siten savupiipun eristäminen on tarpeen.
6 vastausta · 6,3k lukukertaa
T
Timm: En halua mdf:tä, ei tule hyvä saumojen kanssa!
11 vastausta · 2,6k lukukertaa
I
iittala: Käytin Nordsjö spärr vit täysin savuiseen kattoomme (poltettiin siitä vuodesta 1971 lähtien) paitsi että voin huonosti hajusta, lopputulos ylitti kaikki odotukset.
15 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
C
cpalm: Sen lisäksi, kuten JOW sanoo, että vaahdon saaminen pieneen rakoon on varmasti vaikeaa, olisin materiaalista/rakenteesta riippuen hieman varovainen saumavaahdon kanssa. On olemassa riski, että se laajenee rakenteen sisällä ja aiheuttaa ei-toivottuja vaikutuksia.
7 vastausta · 3,2k lukukertaa
imported_Benno
imported_Benno: Timanttiterät ovat niin halpoja, varsinkin pienemmissä ko'oissa, etten riskoisi elämääni kastelulla. Olen käyttänyt teriä kuivana useita päiviä graniitin leikkaamiseen ennen kuin ne ovat kuluneet loppuun. Ole tarkkana, ettet paina liian kovaa, jotta terä ei kuumene, heitä tai juutu kiinni, sillä siitä terät eivät pidä. Pöly ei tietenkään ole hauskaa. Omalle terveydellesi
9 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
J
Jc1972: Kuten aiemmat puhujat ovat suositelleet: liimaa. On erityistä kipsilevyliimaa, mutta se on kallista. Sinun (käsitykseni mukaan) vaatimattomalle pinnalle käy varmasti hyvin kiinnitysmassalla, kuten PL200/PL400 tai vastaavalla. Rakenna parista laudasta ja yhdestä tukipuusta laite, jolla voit painaa liimattua levyä kiinni liiman kovetuessa. Jos on suurempia pintoja, joissa halutaan täydentää
4 vastausta · 17,7k lukukertaa
pelpet
pelpet: Metallisahanterä ei todennäköisesti vaurioidu sahatessaan hieman puuta. Lyö veistä tai kaksi lautojen väliin, niin saat tarpeeksi tilaa sahata.
15 vastausta · 9,8k lukukertaa
·
S
sulfobus: On myös suuri ero sinibetonin ja sinibetonin välillä, vain koska se on siniharmaa, ei sen tarvitse olla korkeaaktiivinen. Gammasäteilymittaus on nopein tapa mitata uraanimäärä suoraan seinästä, mutta silloin ei tietenkään mitata mahdollisesti maaperästä tulevaa radonia. Mutta olen samaa mieltä stoif:s kanssa, toimivan ilmanvaihdon kanssa, jota joka tapauksessa pitäisi olla, radon
8 vastausta · 6,7k lukukertaa
B
Bultar: Valitettavasti se ei kestänyt! Kiinnikkeet alkavat jo irrota. Täytyy varmaan mennä jälleen Beijersille ostamaan samaa, mutta 10mm, tai Biltemaan ja kokeilla 12mm universalpluggeja, jotka linkkasit.
18 vastausta · 4,6k lukukertaa
R
Rotmosan: Kiitos George ;) Voiko tehdä melko suuren "ikkunan"? Jotta se ei tunnu niin suljetulta? :/
12 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
M
M_junken: Vähän tilaa minulla on mutta en haluaisi laittaa 70mm koolauksia, riittäisikö 45mm koolaukset jos teen uuden seinän 10mm vanhasta etäisyydelle vai onko se liian heikkoa?
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.