Etsin hullun lailla uutta sisäkattoa ja etsin maalattuja valkoisia paneelilautoja, jotka ovat urallisia ja pontattuja. Löysin nämä beijeriltä http://www.beijerbygg.se/store/priv...-4019-furu-vitmålad-15x120mm-l-4-8m-900141228, mutta kävin beijerillä Örebrossa ja he halusivat noin 2000kr rahtia tilata ne myymälään, mikä ei ollut kovin hauskaa! Tietääkö joku, mistä voisi löytää vastaavia?

Kiitos etukäteen"! :)

Hei,

Ensinnäkin, 800kr/m2 ?? Kysy BF:s i Norra Brosta, he hoitavat lähes kaiken.

En todellakaan halua ostaa käsittelemätöntä ja alkaa maalata. En halua myöskään valkovahattua. Täytyyhän olla enemmänkin jälleenmyyjiä?

Timm sanoi:
Etsin kuin hullu uutta sisäkattoa ja olen hakemassa valkoisia valmiiksi maalattuja paneelilautoja, jotka ovat pontattuja. Löysin nämä beijeriltä [linkki] , mutta kävin beijerillä örebrossa ja he halusivat noin 2000kr kuljetuksesta tilata ne myymälään, mikä ei tuntunut niin kivalta! Tietääkö joku, onko saatavilla jotain vastaavaa?

Kiitos etukäteen"! :)
Tämä kai sopisi, vai mitä?

http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...nel-invandig/08414126/finsagad-panel-13x120mm

Se ei kai ole lovettu päistä? Missä pituuksissa niitä myydään luulisin?

Timm sanoi:
Se ei kai ole lovettu päissä? Missä pituuksissa niitä myydään?
Ei aavistustakaan on vastaukseni molempiin kysymyksiin.

Epäilen, että se on spontattu, ja vaikuttaa olevan outo valkoinen maali päällä, harmi sillä se oli hyvä hinta!

Timm sanoi:
Eihän se ole pontattu päihin? Missä pituuksissa niitä myydään?
Sen olen asentanut yhteen paikkaan meidän talossa.
Se on pontattu ylä- ja alapintaan, mutta ei päädyistä, mikä ei ole tapana, käsittääkseni.
Kiinnitin sen mukana tulevin kiinnikkein, jotta välttyisin naulanrei'iltä, mutta se oli yksi riesa, todella työlästä...
En usko, että nämä ovat parhaita katossa muutenkaan.
Vuokraa PassLoad ja ammu ne kiinni sen sijaan.

Kun ostin, pituudet olivat 3,6 ja 4,8.
Pinta on melko karkea, melkein tikkuinen, jotta tiedät sen...

Hammer_SWE sanoi:
Sen asensin sen meidän talon yhteen paikkaan.
Se on pontattu ylä- ja alareunasta, mutta ei lyhyiltä sivuilta, mikä ei ole tavanomaista, mitä tiedän.
Kiinnitin sen jollain kuuluihilla klipseillä välttääkseni naulanreiät, mutta se oli välillä kaikkein vaikeinta, mitä olen tehnyt, tosi rasittavaa...
En usko, että nämä ovat parhaita katossa muuten.
Vuokraa PassLoad ja ammu ne ylös sen sijaan.

Kun ostin, pituudet olivat 3,6 ja 4,8.
Se on melko karkea pinnalta, melkein tikkuinen, joten olet tietoinen siitä...
Ok! Kiitos tiedosta! Sitten se ei ole se, haluan sileän paneelin kuten Beijeriltä ja joka on päätypontattu. :)

On olemassa jonkinlaista lakattua MDF:ää niiden mittojen mukaisesti, joita olet maininnut, luulen ostaneeni Lakkapäästä tai K-rautasta, mielestäni ne olivat todella hienoja.

En halua mdf:tä, ei tule hyvä saumojen kanssa!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.