1 722 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Vaihtoehtoinen materiaali väliseinään
Olen poistanut kaksi kaappia ja aion sen sijaan asentaa pienen väliseinän. Runkorakenne ei ole kovin vahva, koska jouduin rakentamaan toiselta puolelta olemassa olevan väliseinän taakse.
Joka tapauksessa runkorakenne on varmasti riittävä, mutta haluaisin välttää suurten ja raskaiden kipsi- tai puulevyjen ostamista.
Seinä on vain 1,2 m pitkä ja 2,4 m korkea.
Onko olemassa paneeli tai vastaava, jonka voi asentaa pala palalta, mikä olisi helpompaa ja kevyempää asentaa, kuten sisäkatto, jonka voi asentaa pala palalta.
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan.
On varmasti monia, joilla on vinkkejä tai ideoita, olen erittäin kiitollinen tästä.
Joka tapauksessa runkorakenne on varmasti riittävä, mutta haluaisin välttää suurten ja raskaiden kipsi- tai puulevyjen ostamista.
Seinä on vain 1,2 m pitkä ja 2,4 m korkea.
Onko olemassa paneeli tai vastaava, jonka voi asentaa pala palalta, mikä olisi helpompaa ja kevyempää asentaa, kuten sisäkatto, jonka voi asentaa pala palalta.
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan.
On varmasti monia, joilla on vinkkejä tai ideoita, olen erittäin kiitollinen tästä.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Puuverhoilu on yksinkertaista ja tyylikästä, jos pidät tyylistä
On olemassa monia vaihtoehtoja, esimerkiksi helmipaneeli.
Ensin päätät, haluatko sen pystysuorassa vai vaakasuorassa.
Sitten vain menet puutavarakauppaan, valitset pituuden ja viet kotiin.
On olemassa monia vaihtoehtoja, esimerkiksi helmipaneeli.
Ensin päätät, haluatko sen pystysuorassa vai vaakasuorassa.
Sitten vain menet puutavarakauppaan, valitset pituuden ja viet kotiin.
Kiitos vinkeistä. Mietin jonkinlaista tyylikästä tunturipaneelia, hieman kuperaa ja epäsäännöllistä pintaa. Olen katsonut byggmaxia, mutta en löydä sieltä mitään. Onko muita kauppoja, joissa on laaja valikoima tätä?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Oletko katsonut tämän esitteen? Se kattaa kyllä suurimman osan.
Jos se ei kelpaa, olet yksinkertaisesti nörtti
http://www.byggbeskrivningar.se/pdf...1&Fid=103&Inline=103.pdf&Doc=Broschyr&Cid=578
Jos se ei kelpaa, olet yksinkertaisesti nörtti
http://www.byggbeskrivningar.se/pdf...1&Fid=103&Inline=103.pdf&Doc=Broschyr&Cid=578
Siitä tuli ohuita kipsilevyjä, jaoin ne, jotta ne on helpompi nostaa ylös.
Minulla on 2 lisäkysymystä tästä.
1. Koolingit eivät olleet 100% tasaiset kipsilevyn taustaa vasten, jouduin painamaan hieman toiselta puolelta, kun ruuvasin ne paikalleen. Nyt ne ovat kiinni runkokehikossa. Kuinka herkkä kipsilevy on tälle? Voiko se murtua tai haljeta myöhemmin?
2. Ajattelin tehdä sisäseinään rakenteen tasoitteella, tähän on olemassa erityisiä lastoja. Mitä tasoitemassaa tulisi käyttää? Voiko tavallinen tasoite haljeta, kun kerros on niin paksu?
Minulla on 2 lisäkysymystä tästä.
1. Koolingit eivät olleet 100% tasaiset kipsilevyn taustaa vasten, jouduin painamaan hieman toiselta puolelta, kun ruuvasin ne paikalleen. Nyt ne ovat kiinni runkokehikossa. Kuinka herkkä kipsilevy on tälle? Voiko se murtua tai haljeta myöhemmin?
2. Ajattelin tehdä sisäseinään rakenteen tasoitteella, tähän on olemassa erityisiä lastoja. Mitä tasoitemassaa tulisi käyttää? Voiko tavallinen tasoite haljeta, kun kerros on niin paksu?
Klikkaa tästä vastataksesi