Hej

Jag undrar om det är nån som kan något om detta...


Just nu finns ett uterum med väggar och plåttak utan isolering. Uterummet är byggt på gjutna plintar och tryckimpregnerat virke.

Jag skulle vilja göra om detta rum till en del av boendedelen med värme. Rummet skulle funka som ett sovrum..

Är det att göra det och vad ska man tänka på tro? Ulkohuone, jossa on maalattu puurakenne, metallinen katto ja ikkunat, sijaitsee vihreän nurmikon vieressä. Uterum med matbord och stolar, zebrarandiga gardiner, prickig duk och gult tak. Vyer genom fönster och dörrar.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.