7 357 lukukertaa ·
11 vastausta
7k lukukertaa
11 vastausta
Kiinnitä rako listan ja katon väliin
Hei,
Olen juuri muuttanut avopuolisoni kanssa asunto-osakkeeseen. Yhdessä huoneessa on suuri rako listan ja katon välillä (katso kuva), ja haluaisin tehdä asialle jotain. Vältän kuitenkin mieluusti koko listan vaihtamista, koska se on "integroitu" vaatekaappiin. Onko jollakin helppo ja näppärä idea, miten tämä voitaisiin siististi ratkaista?
Kiitos etukäteen!
Olen juuri muuttanut avopuolisoni kanssa asunto-osakkeeseen. Yhdessä huoneessa on suuri rako listan ja katon välillä (katso kuva), ja haluaisin tehdä asialle jotain. Vältän kuitenkin mieluusti koko listan vaihtamista, koska se on "integroitu" vaatekaappiin. Onko jollakin helppo ja näppärä idea, miten tämä voitaisiin siististi ratkaista?
Kiitos etukäteen!
Olen pian asunut uudisrakennuksessamme vuoden. Ystävät kehuvat työtäni kaikkien listojen, ovilistoitusten, ja muiden yksityiskohtien kanssa. Heillä ei ole aavistustakaan siitä, kuinka monta tuubia lateksia roikkuu seinillä!
Kannatan MS-polymeeripohjaista saumausta lateksin sijaan. Se kestää liikettä paljon paremmin, sen päälle voi maalata eikä se näytä yhtä rumalta kuin maalaamaton lateksisaumaus.
Klikkaa tästä vastataksesi