Hei,

Olen juuri muuttanut avopuolisoni kanssa asunto-osakkeeseen. Yhdessä huoneessa on suuri rako listan ja katon välillä (katso kuva), ja haluaisin tehdä asialle jotain. Vältän kuitenkin mieluusti koko listan vaihtamista, koska se on "integroitu" vaatekaappiin. Onko jollakin helppo ja näppärä idea, miten tämä voitaisiin siististi ratkaista?

Kiitos etukäteen!

• Seinässä on suuri rako listan ja katon välillä, viereinen liukuovi integroitu vaatekaappiin.
latexfog.

Jep. latexfog niin siitä tulee "tiivis", mutta on suuri riski, että haluat maalata sekä listan että katon jälkikäteen...

Olen pian asunut uudisrakennuksessamme vuoden. Ystävät kehuvat työtäni kaikkien listojen, ovilistoitusten, ja muiden yksityiskohtien kanssa. Heillä ei ole aavistustakaan siitä, kuinka monta tuubia lateksia roikkuu seinillä!

• Tykkään
Maxikatten ja 1 muu
  • Laddar…
Kannatan MS-polymeeripohjaista saumausta lateksin sijaan. Se kestää liikettä paljon paremmin, sen päälle voi maalata eikä se näytä yhtä rumalta kuin maalaamaton lateksisaumaus.

vectrex sanoi:
JKlarar rörelser mycket bättre.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää johonkin tuotteeseen?

tullemannen sanoi:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää jonkin tuotteen?
Kirjoitan nyt puhelimella, mutta googlaa jokin näistä.
Tec7
Casco byggfog

On olemassa monia muitakin, mutta näitä olen käyttänyt hyvin tuloksin.

tec7, eikö se ole silikonia sekoitettuna liimaan?

Ripper500 sanoi:
tec7, onko se silicon sekoitettuna liiman kanssa?
Ei, mutta se muistuttaa silikonia, kun levität sitä ja kun se on kovettunut. Hiukan kovempaa kuitenkin. Lisäksi se ei homehdu yhtä helposti, ei kellastu ja siihen voi maalata.

• Tykkään
tullemannen
  • Laddar…
Latexfog toimi upeasti. Kiitos avusta!

danneny sanoi:
Latexfog blev kanon. Tack för hjälpen!
Eikö me saada nähdä? :)

S
kyllä. skugglist ei sovi kaikille

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.