Bybe
Bybe: [citat] Kiitos perusteellisesta vastauksesta! Kaikki maalataan täysin peittäväksi, joten sillä ei ole merkitystä minulle. Tuntuu siltä, että se olisi saunapaneli... ja yrittää elää sen kanssa. [citat] Mahtavaa kiitos vinkistä, tarkistan nämä. :D
13 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
B
BORNER: [citat] Pitäisikö masonittia käsitellä jollain tavalla, jotta se irtoaa, kun muotti puretaan?
13 vastausta · 10,6k lukukertaa
·
B
BORNER: [citat] Kiitos, @slacker! Olen missannut sen! Siitä pitäisi tulla todella pyöreä ja hieno, jos sen myös vahvistaa useammalla masonite-kerroksella, kuten keskustelussa ehdotettiin.
2 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
slacker
slacker: [citat] Tai rakennusluokan klassikko, joka perustuu mittatikkulinjaan - 120 cm yhdellä seinällä, 160 cm toisella - Silloin etäisyyden pitäisi olla 200 cm välillä (hypotenuusa). Helppo myös puolittaa numerot, jos pinta-ala on pienempi esimerkiksi 60 & 80 = 100 Tai muista yksinkertainen ”345”-menetelmä, esim. X - 3 x 20 cm = 60 Y - 4 x 20 cm = 80 Hypotenuusa - 5 x 20 cm = 100 Mikä
12 vastausta · 26,7k lukukertaa
·
K
KjellTimell: Onko kyseessä Kiilto A+X kun puhutaan Ardex A+X:stä? Olen lukenut jonkin verran sisäänrakennetuista vedeneristeistä, kuten Icopal ja Mataki, mutta kaikki näyttävät tarvitsevan täysin hitsausta, eikä se kuulosta siltä, että sen tekisi itse. Lisäksi näitä tuotteita ei ole listattu rautakaupoissa lainkaan, vain tavallista kattopahvia yms. Parvekkeeni on 2-kerroksinen, missä parveke
7 vastausta · 10,6k lukukertaa
D
Anonymiserad 284245: Jos sinulla ei ole 400mm mineraalivillaa päällä, en usko että tapahtuu paljon.
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
J
jonaserik: Minat ovat 30 mm ja ne tarvitaan varmasti, jos aikoo seurata tippareunaa alla. Ei aavistustakaan mitä ne maksoivat, kuitti on kaukana kansioissa.
27 vastausta · 25,0k lukukertaa
·
V
Vross: Olen juuri aloittanut noin 75 m² terassin rakennuksen. Koska kuntani vaatii, että rakennan sen samalle tasolle kuin talon sisäpuolen lattia ja sen osittain tulee ulottua yli rinteen, korkeuseroja tulee olemaan. Ensimmäinen plinttirivi keskikäärmeen kantopuun kohdalla olen jo kamppaillut saadakseni alas kymmenkunta valmista plintiä kivi- ja täyttömateriaaliin, mikä oli vähemmän hauska
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
S
Sanaz: [citat] Päätimme tehdä niin! Puretaan kaikki ja laitetaan uudet. Tajusimme, että se oli parasta ja käytännöllisintä tehdä. Niin tyypillistä, että edellinen omistaja oli tehnyt niin huonosti.
14 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: [citat] Lue mielellään viesti 2 uudestaan. Justus, joka sen kirjoitti, on luultavasti lähimpänä asiantuntijaa kantavien seinien suhteen, johon voit odottaa vastaavan foorumilla.
18 vastausta · 9,1k lukukertaa
·
useless
useless: Niin kauan kuin ne eivät altistu kosteudelle, se on luultavasti melko riskitöntä. Miksi on käytetty impregnerade lautoja?
1 vastaus · 972 lukukertaa
K
Krister42: Haluan asentaa pylväät, 90x90, tapin, kokonaan kierretyn tangon avulla, näkymättömään asennukseen kantopalkkiin. Onko kenelläkään vinkkejä?
0 vastausta · 732 lukukertaa
Christian Ek
Christian Ek: Aion tehdä pieniä remontteja tänä kesänä ja asentaa lattialämmitys. Olemme saaneet materiaaliluettelon LK:lta, joka sisältää heidän lattialevynsä. Mutta jos valitsen Byggelitin lattialevyt, säästän noin 3000 kr, joita voi käyttää muihin asioihin. Uskotteko, että se on sama asia vai onko tyhmää valita halvemmat levyt? Onko jollakulla kokemusta Byggelitistä? LK:
0 vastausta · 790 lukukertaa
J
Jocke Best: Jos on asennettu hattuhylly 30-luvun vuokra-asuntoon, niin on porattu muutaman kerran aiemminkin :rofl: Vain yksi esimerkki
7 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
T
Tompafix: Käsin sekoittaminen toimii. Mutta vispilä helpottaa hieman.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
FlagganT
FlagganT: Kiitos, kokeilen.
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
N
Novisfixaren: Minulla on autotallin rakennustyö, jossa on matala pulpettikatto, joka on laajennettu olemassa olevasta rakennuksesta ja johon olen saanut kattopalkit ja seinärungon paikoilleen. Seuraava vaihe on raakapontti ja huopa. Onko parasta naulata naulauslaudat ja tuulensuojakangas jo nyt myrskysuojausnäkökulmasta vai onko parempi odottaa ja antaa runkorakenteen olla avoin, kunnes asennetaan
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
O
OddPeter: Ajattelin rakentaa ruokakomero-ovet helmipaneelista, mutta paneeli on vääntynyt, en saa laitettua kun se vain käyristyy. Vinkkejä toivotaan. -;)
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
F
Freddan122: Hei. Valitettavasti minulla ei ole vastausta kysymykseesi, mutta olen erittäin utelias tuloksesta ja siitä, minkä värin valitsit. Ajattelen lattian laittamista keittiöön pian. Ystävällisin terveisin, Fredrik
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
·
Stefan N
Stefan N: Olen ajanut sekä Lundberg-että Step kit, molemmat toimivat täydellisesti.
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
B
Blåbäret_numero_uno: On tullut aika myydä vanha keraaminen esine, jonka sain aikoinani isoäidiltäni. Muistan hänen sanoneen, että sen pitäisi olla jossain savupiipun päällä?! Ehkä se on peräisin Etelä-Euroopasta. Mutta mikä se oikein on?! Mitä voin laittaa siitä myyntiin Blocketiin yksinkertaisesti? Ehkä hän oli täysin väärässä! Henkilökohtaisesti luulen, että se sopisi parhaiten koristeeksi
0 vastausta · 980 lukukertaa
·
S
senap: [citat] Sain ilmeisesti aivokatkoksen. Muutettu nyt. Kiitos Violina!
3 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
G
Gukken: OSB olen kuullut, että maailmassa on vain kaksi tehdasta, jotka valmistavat liimaa, joista yksi on palanut. Emme enää saa osb:ta töissä.
5 vastausta · 8,6k lukukertaa
A
anders_oj: [citat] Kyllä, en maksa siitä paljon
7 vastausta · 2,5k lukukertaa
MVJK
MVJK: [citat] Kiitos, ajattelin laittaa nauhan saumojen päälle ja sitten levittää tasoitetta, kun tasoitan seinää. Maalaan sitten kaiken ja laitan tavallisen listan päälle. Luulen, että se toimii, koska seinä on 70 mm ja myös kisko.
12 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
H
Hampus_27: Okei. Kiitos vastauksistasi!
4 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
K
Kolonistuga Rosa: Hei! Suunnittelen 25 m² kolonimökkiä, joka tulee toimimaan kesämökin miniatyyri versiona, ja jossa tulemme olemaan paljon kesäkaudella, mutta luultavasti hyvin vähän talvikaudella. Tähän asti olen piirtänyt diffuusiotiiviin ratkaisun, jossa seinä sisältä ulos näyttää seuraavalta: 12 mm vaneri 45 mm runko/eristys Höyrysulku 120 mm runko/eristys Tuulensuojapaperi 22 mm
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
prototypen
prototypen: Casco 3304
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
Mazen
Mazen: [citat] Olen käyttänyt samaa menetelmää kuin sinä ajattelet, NTR AB ei ole ongelma, kun se on maanpinnan yläpuolella. Tärkeämpää on, että puu on C24-luokitusta, jotta se kestää rakenteen.. https://www.beijerbygg.se/privat/sv/45x95-impr-hyvlat-c24-ab-4-2m-882204509542
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
En apelsin
En apelsin: [citat] Se on toki hyvä. Kiitos avusta. Nyt olen valmis pääsiäisprojekteihin.
10 vastausta · 3,3k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.