2 507 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Betonikatto pihavajalle
Hei,
Miten voisi valaa betonikaton piharakennukseen? Voisiko käyttää EPS-betonia? Miten tekisitte sen siinä tapauksessa?
Olen ajatellut käyttää peltiä tai huopakattoa ylimpänä ilmastosuojana. Mikä voisi olla minimikaltevuus silloin? Tämä on Göteborgissa, joskus tulee lunta, mutta harvoin yli 20 cm. Olen ajatellut pulpettikattoa, joka kallistuu etupuolelle. Eli, piharakennuksen katon pitäisi olla korkeimmillaan talon takareunassa ja kallistua etupuolelle ja sisäänkäynnille.
Piharakennus tulee olemaan lämmitetty.
Miten voisi valaa betonikaton piharakennukseen? Voisiko käyttää EPS-betonia? Miten tekisitte sen siinä tapauksessa?
Olen ajatellut käyttää peltiä tai huopakattoa ylimpänä ilmastosuojana. Mikä voisi olla minimikaltevuus silloin? Tämä on Göteborgissa, joskus tulee lunta, mutta harvoin yli 20 cm. Olen ajatellut pulpettikattoa, joka kallistuu etupuolelle. Eli, piharakennuksen katon pitäisi olla korkeimmillaan talon takareunassa ja kallistua etupuolelle ja sisäänkäynnille.
Piharakennus tulee olemaan lämmitetty.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Hei @anders_oj, tervetuloa Bygga Hus-foorumille!
Miksi betonikatto pieneen friggebodenille? Se vaikuttaa vain raskaalta ja hankalalta.
Ja kestääkö friggebodenin runko sellaisen painon?
Muutamat levyt konstruktionsplywoodia tai hieman raakalautaa ovat kai paras, yksinkertaisin ja halvin ratkaisu katolle pellin tai huovan alla.
Miksi betonikatto pieneen friggebodenille? Se vaikuttaa vain raskaalta ja hankalalta.
Ja kestääkö friggebodenin runko sellaisen painon?
Muutamat levyt konstruktionsplywoodia tai hieman raakalautaa ovat kai paras, yksinkertaisin ja halvin ratkaisu katolle pellin tai huovan alla.
Miksi?A anders_oj sanoi:Hei,
Miten voisi valaa betonikaton piharakennukselle? Voisiko valaa EPS-betonilla? Miten te sen tekisitte?
Olen ajatellut, että pelti tai huopa olisi uloin kerros. Mikä olisi pienin mahdollinen kattokaltevuus silloin? Tämä sijaitsee Göteborgissa, lunta tulee joskus, mutta harvoin yli 20 cm. Ajattelin pulpettikattoa, joka laskee etupuolelle. Eli, piharakennuksen katon pitäisi olla korkeimmillaan talon takana ja laskea etupuolelle ja sisäänkäynnille.
Rakennus tulee olemaan lämmitetty.
hei,KnockOnWood sanoi:
Hei @anders_oj, tervetuloa Bygga Hus -foorumille!
Miksi betonikatto pieneen varastoon? Se vaikuttaa vain raskaalta ja hankalalta.
Jaksavatko varaston runko kestää sellaisen painon?
Joitakin rakennusvanerilevyjä tai vähän raakaponttia on kai paras, yksinkertaisin ja halvin ratkaisu katolle plåtenin tai papin alle.
koko runko tulee valetusta betonista
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi