Aihe on ollut epäaktiivinen 11 vuotta, mutta ei vieläkään ongelmaton. Haluaisin saada tyylikkäitä vinkkejä siitä, miten peittää muurin yläosa. Minulla on useita muureja, olen pitänyt niitä 10 vuotta ja peittänyt ne graniittilevyillä ja saumoilla välissä, mutta saumat irtoavat ja muuttuvat rumiksi vuosien varrella. Aion nyt rakentaa uuden lecamur. Tarvitsen vinkkejä.
Aihe ollut passiivinen 11 vuotta, mutta ei vieläkään ongelmaton. Haluan kauniita vinkkejä siitä, miten peitätte muurin yläosan. Minulla on useita muureja, ollut ne 10 vuotta ja peittänyt graniittilevyillä saumojen välissä, mutta saumat irtoavat ja muuttuvat rumiksi vuosien saatossa. Aion rakentaa uuden lecamuren nyt. Tarvitsen vinkkejä.
[kuva]
Tarvitset jotain, joka johtaa veden pois muurista. Ratkaisu vaakasuorilla laatoilla tekee niin, että vesi valuu muurin myötäisesti alas.
Saumakatto pellillä tai kattotiilillä kaltevaan asentoon. Sinun tapauksessasi peltiseppä antaa todennäköisesti parhaan lopputuloksen.
Hei ja muurilla näet että minulla on kaltevuus jokaisella laatalla. Vedenpoisto toimii. Haluan korvata päällä olevat graniittilevyt tyylikkäämmällä ratkaisulla.
Mutta näkee, että vesi valuu muuria pitkin eikä tipahda reunasta.
Se ei toimi vedenpoiston kanssa muurillasi, tasakatto, katon on kallistuttava hieman, ulottua noin 3 cm vinon sivun yli. Kivi on leikattava alapuolelta niin, ettei vesi mene ympäri ja lecan sisään. Vedellä on pintajännitys, joten se voi kiertää pitkän matkan, katso yksinkertainen luonnokseni ja mieti, miten haluat sen olevan.
Rdit Leikkasin urat laatoihini kulmahiomakoneella ja timanttiterällä.
Se ei toimi vedenpoistolla muurillasi, tasainen katto, katon täytyy kallistua vähän, ulottua noin 3 cm kaltevuussivulle. Kiveen täytyy tehdä ura alapuolelle, jotta vesi ei mene ympäri ja lecan päälle. Vedellä on pintajännitys, joten se voi mennä ympäri pitkän matkan, katso yksinkertainen piirrokseni ja mieti, miten haluat sen olevan.
Rdit Leikkasin urat laattoihini rälläkällä ja timanttiterällä
Hei, kiitos avustasi, mutta kuva ei näytä sitä, että minulla on kaltevuus, olen valanut kaltevuuden, jonka noin 2 cm per osio. Mitä materiaalia suosittelet laitettavaksi päälle? Uraa alapuolelle ei ole, joten se voisi auttaa.
Ne laatat, jotka sinulla on, ovat OK ja ne ovat kaltevia, mutta veden kulkeminen ympäri ja sisään lecalle johtuu sen pintajännityksestä. Jotta siitä pääsisi eroon, on olemassa vain yksi tapa katkaista kierrosta: saada aikaan katkos kaltevuudessa jonkinlaisella lovella, menetelmä riippuu muusta asennuksesta. Yleensä sitä ei voi korjata muulla tavalla kuin tekemällä loven. Keskellä on jälki maassa noin 3 - 5 cm muurista ulospäin, joka osoittaa, että vesi virtaa alas ilman, että se menee lecamuuria vasten. Se on vain luonnon laki veden kanssa.
Mutta veden näkee valuvan pitkin seinää eikä tipahda reunasta
Kyllä, se valuu pitkin saumaa jokaisella tasolla, ja tarvitaan lovi, joka helpottaa veden tippumista, kuten jonaserik vinkkasi. Taas kerran, haluaisin saada vinkkejä hienoista ratkaisuista, miten olette päällystäneet muurin yläosan?
Palaan huomenna valokuvan kanssa siitä, miten tein sen, mutta periaatteessa ei mitään eroa siihen, mitä mainitsin aiemmin-
Mahtavaa. Viestini pointti on, että haluan hyviä vinkkejä siitä, miten olette verhonneet muurin yläosan, ei mitkä virheet ovat muurin kuvassa, itse asiassa sillä ei ole mitään ongelmia pakkasräjähdysten kanssa, ja se on kestänyt 10 vuotta nyt. Mutta aina voi parantaa.
Anteeksi, tuli vähän muuta väliin. Mutta näin olen tehnyt saadakseni veden pois muurista. Kun teen leikkauksen, olen asettanut laudan tvingillä kiinni, jotta voin jäljittää suoraan, ja ulkoreunassa täytyy olla varovainen, ettei isku riko reunaa. Timanttiterällä varustettu rondelli toimii hyvin, kaltevuus noin 2 cm. Betonihattu on toisessa muurissa, ja kolmionmuotoinen lista on noin 1 cm ulkoreunasta, molempiin muodostuu maahan raita tiputuksesta.
Anteeksi, jokin muu tuli väliin. Mutta näin olen tehnyt saadakseni veden pois muurista. Leikkauskohdassa olen laittanut laudan puristimilla, jotta voin seurata suoraan, ja reunassa on oltava varovainen, ettei tule iskuja, jotka rikkovat reunan. Kulmahiomakone timanttilaikalla toimii hyvin, kaltevuus noin 2 cm. Betonihattu on toisella muurilla ja kolmiohiotalista noin 1 cm reunasta sisäänpäin, molemmat jättävät maan pinnalle raitoja tipasta
Täydellistä, kiitos.
Minun graniittilevyt ovat vain 10 mm paksuja, joten etsin jotain muuta paksumpaa kivia materiaalia yläosaan.
Olivatko nuo blockisi kalliita?