Senaste aktiviteten
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Är du ute och cyklar nu igen? -
Ffribygg svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Håltagning är väl ändå nått som elektrikerskrået (ännu) inte lyckas pinka in som behörighetskrävande?
-
RRolle85 svarade i tråden Köpa nya ikea luckor eller lacka själv?.?
-
VViktorbyggahus svarade i tråden Husqvarna eller Mammotion?.Jag har möjlighet att välja båda men kör netrtk. Mina problem är att framhjulen har lyfts. Framhjulen har lyfts. Framhjulen har lyfts...
-
LLaT svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Så kan du väl inte säga! Tänk om en 'riktig' elektriker läser det! Sånt får bara de med behörighet eller står under uppsikt av en sådan...
-
prototypen svarade i tråden Köpa nya ikea luckor eller lacka själv?.Jag har företag….. -
FEn fundering bara, men alla hus som jag har bott i (5 st om man räknar med barndomshemmet), så har grannarna klippt häcken på sin sida...
-
Ffribygg svarade i tråden Lockläkt med underlig dimension.Nog menar du väl med batterimaskinen fast du skriver "för hand"??
-
-
Ggmogmo svarade i tråden Hembatteri.Pixii? Sonnen? Varta? Polarium? Fronius? Vad är topprestanda för dig? Att kinesiska företag kan sänka vårt elnät när ryssen kommer...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Heter väl Seelbach vilket är som en Manhattan på sterioder...
-
SJag läser det ska bli ransonering på öl. Hur tacklar ni det? @Saelen verkar ju löst det genom att förbruka innan, men vi andra som...
-
Intet gillade Os inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Antyder du att någon i tråden inte är ärlig? Jag tolkar dig så, annars är ditt påstående meningslöst. Oärlighet är inget jag har märkt... -
Ompax gillade Henrik Olsén2s inlägg i tråden Bilder och text om vår renovering av badrum och toalett i Linköping.Hej. Efter att jag till och från i över tio år surfat runt kring olika renoveringar i sökandet efter tips tänkte jag att det var dags... -
DDavid Ljunggren svarade i tråden Jag har fått en Radonsug SRS istället för kanalfläkt Carl.Nej tyvärr ingen designritning. Radhus från 77. En kanal går från tvättstuga och wc med dusch på nedervåningen och en kanal går från...
-
Guzzi gillade teuvo tainios inlägg i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Godkväll, när det gäller billiga bilar så är det inte så viktigt vilken tillverkare de kommer ifrån, låg mil och dokumerad servis är... -
mexitegel svarade i tråden It i vården/offentlig sektor.Den faran finns alltid. Har inte följt detta riktigt, frågan är ju hur det ska tillämpas. -
BBjober svarade i tråden Lukt som sätter sig i kläder/textil.Jag skulle också säga att det är ide att kolla mattorna. Jag har själv en matta som vi misstänker orsakar lukt som sätter sig i kläder...
-
LFranska bilar lider fortfarande av ryktet de drog på sig under 70- och 80-talet när de skulle erövra världen med mest teknik. Men jag...
-
LLittis gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Du och 19: vad har du för erfarenheter med franska bilar förutom hörsägen?
-
BBSOD svarade i tråden Jag har fått en Radonsug SRS istället för kanalfläkt Carl.Radonfläkten har en brantare fläktkurva, den är designad för att bygga tryck på ett annat sätt än kanalfläkten. Skulle inte vara...
-
mexitegel svarade i tråden Humorhörnan .... -
Alfredo svarade i tråden Humorhörnan ....Det var en man som var riktig kåt, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för...