GAAH!
Precis bytt lillbilens fönsterhissmekanism på vänster sida, så går högersidans sönder på samma sätt (rostig påskjutsvajer). Bilen har ramlösa dörrar så det går inte att att vänta om man vill kunna öppna dörren. Bilen skall säljas och det var det sista grejen att fixa. Autodoc till räddning.

• Ledsen
cpalm
  • Laddar…
C
B b8q skrev:
GAAAHHH ytterligare en elektrikerfirma som man inte kommer att anlita igen. Man ska inte behöva borra tre olika hål innan man kommer ut rätt.
Förvisso inte riktigt elektriker, men jag har faktiskt haft nytta av den oförmågan när (föreningens) kabel-TV-installatör borrade sig från rum till rum utan att först titta på andra sidan väggen och lyckades missa en utanpåliggande kabel med minsta möjliga marginal 😂

Numera fixar jag alltid all håltagning och sånt själv innan elektrikern kommer.

C cpalm skrev:
Numera fixar jag alltid all håltagning och sånt själv innan elektrikern kommer.
Så kan du väl inte säga!
Tänk om en 'riktig' elektriker läser det! Sånt får bara de med behörighet eller står under uppsikt av en sådan göra...

• Haha
cpalm
  • Laddar…
L LaT skrev:
Så kan du väl inte säga!
Tänk om en 'riktig' elektriker läser det! Sånt får bara de med behörighet eller står under uppsikt av en sådan göra...
Håltagning är väl ändå nått som elektrikerskrået (ännu) inte lyckas pinka in som behörighetskrävande?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.